Ovi spotovi imaju najviše pregleda na YouTubeu. Nećete vjerovati tko je završio na prvom mjestu

Pregledi na popularnoj platformi počeli su se brojati u milijardama
youtube

Pjesma “Billie Jean” Michaela Jacksona skupila je više od milijardu pregleda na YouTubeu, postavši treća pjesma iz osamdesetih kojoj je to uspjelo.

Objavljen 1983. na MTV-u, spot u režiji Stevea Barrona u kojem Jackson svojim plesom osvjetljava pločnik po kojem hoda, prosječno je ove godine imao 600 tisuća dnevnih pregleda. Pjesma, koju je napisao Jackson, a producirao slavni Quincy Jones, nagrađena je s dva Grammyja.

Od glazbenika iz osamdesetih granicu od milijardu pregleda prešli su samo Guns N’ Roses sa “Sweet Child O’Mine” iz 1988. te skupina a-ha s “Take On Me” iz 1984. godine.

Prema podacima stranice statista.com, najviše pregleda na YouTubeu ima dječja pjesma “Baby Shark”, njih čak 8,8 milijardi, a slijede ju “Despacito” Luisa Fonsija s 7,2 te “Shape of you” Eda Sheerana s 5,3 milijardi.

Hrvatska
Izbor urednika
Zanimljivosti