Ovi spotovi imaju najviše pregleda na YouTubeu. Nećete vjerovati tko je završio na prvom mjestu
Pjesma “Billie Jean” Michaela Jacksona skupila je više od milijardu pregleda na YouTubeu, postavši treća pjesma iz osamdesetih kojoj je to uspjelo.
Objavljen 1983. na MTV-u, spot u režiji Stevea Barrona u kojem Jackson svojim plesom osvjetljava pločnik po kojem hoda, prosječno je ove godine imao 600 tisuća dnevnih pregleda. Pjesma, koju je napisao Jackson, a producirao slavni Quincy Jones, nagrađena je s dva Grammyja.
Od glazbenika iz osamdesetih granicu od milijardu pregleda prešli su samo Guns N’ Roses sa “Sweet Child O’Mine” iz 1988. te skupina a-ha s “Take On Me” iz 1984. godine.
Prema podacima stranice statista.com, najviše pregleda na YouTubeu ima dječja pjesma “Baby Shark”, njih čak 8,8 milijardi, a slijede ju “Despacito” Luisa Fonsija s 7,2 te “Shape of you” Eda Sheerana s 5,3 milijardi.