U Zagrebu za sada bez otkazivanja društvenih događaja

Turistička zajednica grada Zagreba u stalnom je kontaktu s turističkom industrijom Zagreba i kriznim stožerom civilne zaštite, čije informacije i upute prati i koje za sada nisu da se zbog situacije s koronavirusom otkazuju velika događanja, kazala je direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld
PXL_081019_26352373

Turistička zajednica grada Zagreba u stalnom je kontaktu s turističkom industrijom Zagreba i kriznim stožerom civilne zaštite, čije informacije i upute prati i koje za sada nisu da se zbog situacije s koronavirusom otkazuju velika događanja, kazala je direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.

-U stalnom smo kontaktu s kriznim stožerom civilne zaštite, pratimo što institucije govore i informiraju, kao i s Hrvatskom turističkom zajednicom te Ministarstvom turizma i Ministarstvom zdravstva, ali i s turističkom industrijom Zagreba- kazala je Bienenfeld nakon najavne konferencije za medije Međunarodnog turističkog sajma Place2Go koji se treba održati od 13. do 15. ožujka u zagrebačkoj Areni.

Naglašavajući kako veseli što će se taj sajam održati, kao i, kako kaže, sjajni Međunarodni festival dokumentarnog filma ZagrebDox od 15. do 22. ožujka, te u nadi da će tako i ostati, Bienenfeld vjeruje da će se moći održati i četvrti po redu Festival svjetla Zagreb od 18. do 22. ožujka, kojim se najavljuje proljeće, a TZGZ jaču sezonu s više manifestacija, pogotovo na otvorenom.

-I oko Festivala svjetla smo, kao i oko naših drugih aktivnosti u stalnom kontaktu sa stožerom i pratimo njihove upute. Bude li potrebno, pravodobno ćemo reagirati po pitanju tog festivala, koji je u organizaciji TZGZ-a i partnera u prva tri izdanja privukao i brojnu domaću i stranu publiku, donoseći Zagrebu i dobar turistički promet- kazala je direktorica TZGZ-a.

U veljači pad dolazaka turista u Zagreb

Bienenfeld iznosi i prve podatke o fizičkom turističkom prometu u veljači, po kojima je turista došlo 6 posto manje nego u veljači 2019., dok je noćenja bilo 2 posto manje.

-Velik utjecaj na takav rezultat u veljači ima pad dolazaka od oko 60 posto turista iz Južne Koreje, što je važno i zadnjih godina stalno rastuće tržište u zagrebačkom turizmu. Također nas ne veseli, ali je potpuno razumljivo, pad s tržišta SAD-a, odakle je u veljači u Zagreb došlo oko 40 posto manje turista- otkriva prve podatke Bienenfeld.

Ipak, kada se gleda kumulativ, i siječanj i veljača, Zagreb je, kako ističe, u turističkom smislu u plusu, s ukupno 2 posto više dolazaka turista i 5 posto više noćenja nego u prva dva mjeseca 2019., i to najviše zahvaljujući turistima iz Europe, kao i turistički odličnom siječnju zbog početka hrvatskog predsjedanja Vijećem EU-a.

Na pitanje što će biti s promotivnim aktivnostima za ovo doba godine, ističe da su za predviđene velike kampanje za zdravstveni turizam za Zagreb, kao i za ljetni dio godine “Summer tour” te ono što rade u suradnji s najvećim glazbenim festivalom u Zagrebu INmusicom u pripremama, i da to za sada ide dalje, a ovisno o informacijama od stožera prilagođavat će se situaciji.

-Svi smo u zagrebačkom i šire u turizmu u koordinaciji, surađujemo, a što se tiče promocije po sajmovima za sada još nije otkazan sajam u Parizu (Salon Mondial du tourism, od 12. do 15. ožujka), kao i neki drugi po Europi, pa će se u skladu sa situacijom na te sajmove ići ili ne- zaključuje Bienenfeld.

Grad Zagreb
Hrvatska
Ostalo