FOTO: Mravinjak na vrbovečkom željezničkom kolodvoru
Intenziviraju se radovi na vrbovečkom željezničkom kolodvoru, u sklopu gradnje drugog kolosjeka Dugo Selo-Križevci (38,2 kilometra), vrijedne više od 1,234 milijardu kuna. Kao što smo već javljali, ovaj projekt uvelike kasni, s obzirom na to da je još prošle godine iskrsnulo puno problema, uzrokovanih pandemijom, ali i financijskim problemima konzorcija. Zbog svega je probijen i ugovoreni rok završetka ovog projekta (veljača prošle godine), pa je nova projekcija, u najboljem slučaju, sada konac 2022. godine, uz uvjet da se ove nastavi normalno raditi.
Ipak, na vrbovečkom željezničkom kolodvoru ovih je dana kao u mravinjaku. Grade se novi kolosjeci, uređuje se pješački pothodnik, koji izlazi na Ulicu I.G. Kovačića, rekonstruirana je kontaktna mreža, a duž kolosjeka kroz naseljena područja grade se bukobrani.
-Što se tiče samih radova, od polovine prošle godine poddionica pruge od Vrbovca do Križevaca osposobljena za promet vlakova na oba kolosijeka, odnosno da su na tom dijelu radovi na pruzi (i polovici kolodvora u Vrbovcu i Križevcima) u najvećoj mjeri završeni, uključujući i većinu križanja izvan razine (4 nadvožnjaka i 1 podvožnjak). Početkom 2020. započeli su i određeni radovi na poddionici od Dugog Sela do Vrbovca (izrada nasipa, elemenata odvodnje, kontaktne mreže, zidova za zaštitu od buke itd.), uključujući i kolodvorsku zgradu u Dugom Selu uz napomenu da su i na ovoj poddionici većina križanja izvan razine (7 nadvožnjaka) u visokom stupnju dovršenosti- kaže glavni inženjer projekta Tihomir Lažeta i dodaje:
-Što se tiče samog kolodvora u Vrbovcu tijekom 2020. godine ovdje nije bilo nekih većih radova, napominjemo da će njezino uređenje biti predmetom posebnog ugovora, kojim bi se kad bi se ona, zajedno s pripadnim parkiralištem, trebala urediti i svojim izgledom uklopiti u cjeloviti projekt obnove i rekonstrukcije.