Nema više stajanja od Zagreba do Pule

Korisnici elektronske naplate cestarine više ne moraju imati dva uređaja ili se registrirati posebno kod svakog upravitelja kako bi se bez zaustavljanja vozili Istarskim ipsilonom i autocestama pod upravljanjem Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka – Zagreb
PXL_030318_19922220 Davor Puklavec/PIXSELL

Korisnici elektronske naplate cestarine više ne moraju imati dva uređaja ili se registrirati posebno kod svakog upravitelja kako bi se bez zaustavljanja vozili Istarskim ipsilonom i autocestama pod upravljanjem Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka – Zagreb, piše u srijedu Večernji list.

Istarski ipsilon je pod koncesijom tvrtke Bina Istra i dosad njezin sustav ENC-a nije bio interoperabilan sa sustavima HAC-a i ARZ-a. ENC sustavi HAC-a i ARZ-a, pak, interoperabilni su već odavno. U Hrvatskoj je oko 566 tisuća korisnika ENC-a, od toga HAC-ovih 346.231, Bina Istra ih ima 120.000, a ARZ oko 100.000.

U Bina Istri i HAC-u objašnjavaju da svi sadašnji i novi korisnici ENC-a uz registraciju kreditne ili Inine kartice sad mogu putovati diljem Hrvatske bez potrebe za dodatnom registracijom svog ENC uređaja i potpisivanjem ugovora kod svakog upravitelja autocesta u RH, a i dalje će moći koristiti popuste kod svakog upravitelja. Za osobna vozila popusti iznose i do 30 posto za korištenje autoceste i do 50 posto za prolaz kroz tunel Učka.

Kako naglašavaju iz HAC-a i Bina Istre, uspostavljanje interoperabilnosti za ENC postpaid uslugu bitan je korak u povezivanju upravitelja autocesta u Hrvatskoj koji omogućuje korisnicima neometano i jednostavno putovanje, bez ikakvog fizičkog kontakta, a što je posebno bitno u današnjim uvjetima kad se cijeli svijet susreće s virusom COVID-19.

To znači da se interoperabilnost odnosi samo na postpaid korisnike ENC-a, odnosno s trajnim nalogom, a njih je 50-ak tisuća, donosi Večernji list.

Hrvatska
Ostalo