Martina Bienenfeld: Za zagrebački turizam ovo je i dalje najteža i najizazovnija godina

U Zagrebu je ove godine do kraja lipnja ostvareno 28 posto lanjskih turističkih dolazaka i 35 posto noćenja
Predstavljeni policajci iz Slovenije i Mađarske koji će pomagati turistima na Adventu u Zagrebu Luka Stanzl/PIXSELL

U Zagrebu je ove godine do kraja lipnja ostvareno 28 posto lanjskih turističkih dolazaka i 35 posto noćenja, a unatoč određenom trendu oporavka u lipnju za zagrebački turizam ovo je i dalje najteža i najizazovnija godina, ocjenjuje direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Binenfeld.

– Ova je godina po svim najavama i pokazateljima trebala biti najbolja za turističku industriju Zagreba, ali i cijelu Hrvatsku, no ‘voljom’ više sile postala je kao i za ukupni turizam najteža i najizazovnija u povijesti, kaže Bienenfeld iznoseći da je od početka godine do kraja lipnja u Zagrebu bilo 168 tisuća turista koji su ostvarili 383 tisuće noćenja.

Po tržištima, u lipnju su najviše noćenja u Zagrebu ostvarili domaći turisti, a slijede ih turisti iz Italije, Njemačke, Bosne i Hercegovine te Srbije, dok je u prvih šest mjeseci najviše turista u Zagrebu bilo iz Italije, BiH, Njemačke i SAD-a.

– Sada se u Zagrebu prosječno ostvaruje do oko dvije tisuće noćenja dnevno, a kada govorimo o određenom trendu oporavka u lipnju mislimo na to da je primjerice u samo jednom njegovom danu zabilježeno i više od 2.100 noćenja. To je četiri puta više od 500 registriranih noćenja koliko ih je prosječno bilo dnevno sredinom svibnja kada su zagrebački hoteli počeli otvarati svoja vrata nakon prvog popuštanja epidemioloških mjera, naglašava Bienenfeld.

Za nastavak ove godine kaže da je teško konkretnije predviđati kako će se turizam u Zagrebu i šire odvijati, ali vjeruje da će s dobrom epidemiološkom situacijom i promet rasti.

– Pripremili smo podloge za nastavak rada u predstojećim mjesecima kroz koordinacije s partnerima i turističkom industrijom, a trenutno nam je u tijeku i kampanja ‘Zagreb Summer Tour’ koju ćemo provoditi do prve polovice rujna. To je naša tradicionalna ljetna kampanja koja ide od 2015. i promovira gradska događanja u ljetu, kojih je sada naravno manje nego prije, ali se i dalje time partnerima i turistima po svim kanalima poručuje da Zagreb očekuje goste na otvorenim pozornicama, trgovima i parkovima, kaže Binenefeld.

Uz to će posebnu pažnju usmjeriti i na zagrebački prsten, njegovu baštinu te bogatu eno i gastro ponudu, a iz TZGZ-a s obzirom na nove epidemiološke brojke dodaju još i da ne podržavaju baš sve aktivnosti na otvorenom u užem središtu grada, smatrajući da to ipak treba biti svedeno u održive okvire ne samo zbog epidemiološke situacije nego i zbog posljedica potresa i još oštećenih zgrada.

Grad Zagreb
Hrvatska
Intervju