Zagrebačka moda osvanula u online izdanju The New York Timesa

Kao autentični zagrebački modni dodatci predstavljeni su kravata, ručno rađene torbe, šeširi i kišobrani
zagreb moda Sanjin Strukić/PIXSELL

Zagreb je ovaj tjedan osvanuo u online izdanju The New York Timesa i to kroz predstavljanje zagrebačkih modnih dodataka i dizajnera.

O tome su izvijestili iz Turističke zajednice grada Zagreba, napominjući da je reportažu o Zagrebu i modi u The New York Timesu priredila novinarka Kristin Vuković, predstavivši kao autentične zagrebačke modne dodatke kravatu, ručno rađene torbe, šešire i kišobrane.

U reportaži se prenose izjave poznatih hrvatskih modnih marki i dizajnera, poput onih iz tvrtki Croata, Etno Butik Mara, Kobali šeširi, Kišobrani Cerovečki te zlatara Marija Nokaja, dok Zagreb opisuje kao grad sa stilom koji kroz utjecaje iz obližnje Italije i austro-ugarske prošlosti, zajedno s tradicionalnim simbolima u kombinaciji sa suvremenim dizajnom, stvara osebujan štih.

The New York Times jedne su od najpopularnijih dnevnih novina u SAD-u, a suradnjom s njima, kao i mnogim drugim medijima diljem svijeta te nastupima na turističkim sajmovima i kongresnim burzama Turistička zajednica radi na promociji hrvatskog glavnog grada, uz napomenu da se uložena sredstva višestruko vraćaju kroz razne medijske objave.

Grad Zagreb
Hrvatska
Ostalo