U fokusu nove turističke kampanje ovoga puta manje poznate destinacije

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju "Croatia Full of New Beginnings"
htz Hrvatska turistička zajednica

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju “Croatia Full of New Beginnings”, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021.

Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini. Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza, nautike i drugo.

–  Krajem mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih “sigurnosnih” videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske, nadodao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Hrvatska
Ostalo