TROSKOT NA TREŠNJEVCI SKUPLJA POTPISE I PORUČUJE: Bit ćemo broj jedan grada Zagreba

Njegovo samopouzdanje, kaže, proizlazi iz njegove organizacije koja ga je iznjedrila i s kojom je radio te na temelju konkretnih rješenja koja su nudili građanima Zagreba
zvonimir troskot Igor Kralj/PIXSELL

Kandidat Mosta za zagrebačkog gradonačelnika Zvonimir Troskot je u Parku Stara Trešnjevka, kod štanda gdje su se počeli prikupljati potpisi podrške za njegovu kandidaturu, poručio da će kao gradonačelnički kandidat Mosta biti broj jedan grada Zagreba.

– Bit ćemo broj jedan grada Zagreba kao što smo i naviještali kroz naše programe s obzirom da smo stvarno nudili konkretna rješenja koja su bila predočena javnosti i o kojima se jako puno debatiralo i bit ću broj jedan grada Zagreba kao gradonačelnički kandidat Mosta, istaknuo je Troskot.

Troskot ističe da njegovo samopouzdanje proizlazi iz njegove organizacije koja ga je iznjedrila i s kojom je radio te na temelju konkretnih rješenja koja su nudili građanima Zagreba. Najavio je da će u kampanji i dalje nuditi rješenja Zagrepčanima jer je to ključno.

Najavio da će se kao gradonačelnik Zagreba baviti definitivno obnovom Zagreba, financijama Grada i poslovanjem Zagrebačkog holdinga, poboljšavanjem uvjeta za poduzetnike, odnosno podizanjem poduzetničkog duha, radom na prometu i onome što su građani izrazili – a to je nedostatak šetnica i biciklističkih staza.

U vezi s obnovom potresom oštećenih građevina, kaže da je Most prvi izašao s konkretnim prijedlogom po “Bečkom modelu” gdje bi obnavljali zajedno s investitorima gdje ni suvlasnici, a ni Grad ne bi imali trošak jer je gradska blagajna prazna.

Mostov kandidat za gradonačelnika smatra da su se nametnuli i u temama zagrebačkih promenada gdje su ponudili model rekreacijskih oaza koji idu uz potoke, simbole grada, gdje bi radili šetnice i staze za bicikle i romobile koji bi spajali sjever i jug grada.

Troskot je istaknuo i da su ponudili šest konkretnih prometnih rješenja za Sesvete te nešto što nije vidio kod drugih kandidata – a to su “intermodalni putnički terminali” gdje bi se spajali željeznička stanica, ZET-ova autobusna stanica i zagrebačke promenade. Primjer za to je potok Črnomerec, koji je strateška točka jer spaja tri velika okretišta tramvaja – Črnomerec, Ljubljanicu i Savski most, a rekao je da bi radili i “zelenu promenadu” koja bi spajala Črnomerec sa Savskim mostom.

Grad Zagreb
Hrvatska
Politika