TOMAŠEVIĆ IZ STENJEVCA: Prioritet je osigurati javne usluge u svakoj gradskoj četvrti

Nebalansirani razvoj, tvrdi Tomašević, omogućila je gradska vlast dajući dozvole za izgradnju, a ne brinući o tome koje će javne usluge osigurati novim stanovnicima četvrti
tomislav tomašević Željko Hladika/PIXSELL

Kandidat za gradonačelnika Zagreba Tomislav Tomašević upozorio je na problem nedostatka javnih usluga u gradskoj četvrti Stenjevec, istaknuvši da je prioritet platformi Možemo! i Zagreb je naš! osigurati da svatko ima javne usluge u svom kvartu.

– U zadnjih 20 godina u Stenjevcu se broj stanovnika od 40 tisuća na 60 tisuća, a s druge strane nije izgrađen niti jedan dom zdravlja, niti jedna škola, vrtić, kazao je Tomašević na konferenciji za medije ispred Osnovne škole Ante Kovačića u Stenjevcu.

Ističe da je razlog tome nebalansirani razvoj, koji je omogućila gradska vlast dajući dozvole za izgradnju, a ne brinući o tome koje će javne usluge – zdravstvena skrb, vrtići i škole osigurati novim stanovnicima te četvrti. Tomašević je upozorio da zbog nedostatka vrtića, roditelji u Stenjevcu moraju voziti djecu u vrtiće u druge dijelove grada te da da pola stanovnika Stenjevca “nema fizički dostupnu zdravstvenu zaštitu”.

– U Domu zdravlja Stenjevec trenutno ima 15 timova obiteljske medicine, a prema HZZO-u bi ih na ovaj broj stanovnika trebalo biti 28, upozorio je.

Poručio je da će nakon izbora u svibnju, platformama Možemo! i Zagreb je naš biti prioritet da se kod usvajanja prostornih planova, u isto vrijeme balansirano razvijaju društveni sadržaji, primarno javne usluge koje moraju biti dostupne svima u njihovom kvartu.

Tomašević je istaknuo da u gradskim četvrtima, u sklopu predizborne kampanje, provode ankete među građanima o problemima u njihovim četvrtima. Istaknuo je da je do sada popunjeno više od pet tisuća anketa. Koordinator platformi na terenu, Ivan Zelinić ističe da su stanovnici Stenjevca ukazali na probleme nepostojanja nove prometne infrastrukture.

– Nema novih cesta koje povezuju četvrt Stenjevec s alejom Bologne, Ilicom, Ljubljanskom i Zagrebačkom avenijom, a autobusne linije koje voze kroz kvart, voze jako dugo, pa je javni prijevoz samo za hrabre, izjavio je Zelinić.

Grad Zagreb
Hrvatska
Politika