Počinju sezonska sniženja, spremaju se i nova pravila za potrošače

I tijekom sniženja potrošač ima potpuno pravo na reklamaciju, zamjenu proizvoda ili povrat novca ako je kupio robu s nedostatkom
people-2594681_1280 Pixabay

Nakon božićne šoping groznice, počinju sezonska sniženja koja po zakonu mogu trajati sljedećih 60 dana.

Građani i dalje imaju prigovora na trgovačke prakse tijekom sniženja. Zakon kaže da trgovci moraju jasno vidljivo i čitljivo istaknuti sniženu cijenu te pokraj nje i cijenu u redovitoj prodaji, javlja Dnevnik.hr.

I tijekom sniženja potrošač ima potpuno pravo na reklamaciju, zamjenu proizvoda ili povrat novca ako je kupio robu s nedostatkom. Ako pak kupuje online, vrijedi rok od 14 dana da se predomisli i vrati proizvod.

-Vidimo sniženja 70 posto ili onu igru riječima do 70 posto, a kad potrošači uđu u trgovinu vide da je to sniženje 15 do 20 posto i osjećaju se kao da su na neki način prevareni. Međutim, potrošači rijetko to formalno prijavljuju tako da tu nema formalnih prijava, ali to je definitivno zavaravajuća poslovna praksa- izjavila je Tajana Popović Filipović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača.

Takva je praksa zakonom zabranjena. Spremne su i izmjene zakona pa će trgovac ubuduće morati istaknuti koliko je sniženi proizvod stajao posljednjih 30 dana prije sniženja. Nažalost, već se pola godine čeka izglasavanje u Saboru pa će još ovo zimsko sniženje biti po starim pravilima.

Hrvatska
Izbor urednika