Facebook mijenja korporativno ime u Meta

Promjena imena dio je rebrendiranja
Mark Zuckerberg najavio je  na Connect događaju Facebooka da će novo ime te tvrtke biti Meta Goran Stanzl/PIXSELL

Facebook je promijenio ime kompanije u Meta, kao dio rebrendiranja kojim će ta društvena platforma postati samo jedan od više proizvoda u okviru nove kompanije, najavio je šef Facebooka Mark Zuckerberg.

-Od danas naša kompanija je Meta- rekao je Zuckerberg, najavljujući zaokret kompanije.

Kompanija kaže da će novo ime bolje odražavati ono čime se bavi, u trenutku kada se širi izvan društvenih medija na područja poput virtualne realnosti.  Promjena se ne odnosi na individualne platforme, kao što su Facebook, Instagram ili Whatsapp, već samo na matičnu kompaniju čiji su dio.

-Naša misija ostaje ista- rekao je Zuckerberg.

-Naše aplikacije i naši brendovi, oni se ne mijenjaju.

Instagram i WhatsApp sada se trebaju priključiti Facebooku kao brendovi Mete.

Tridesetsemogodišnji utemeljitelj Facebooka budućnost vidi u metaverzumu, internetskom svijetu u kojem ljudi mogu koristiti različite uređaje za kretanje i komunikaciju u virtualnom okruženju. Koncept metaverzuma teži da stvarnost prebaci na internet, a za njegov puni razvoj trebat će oko 10 do 15 godina.

Zuckerberg priča o ‘metaverzumu’ još od srpnja, a neobičnu riječ, koja je prvi put nastala u distopijskom romanu od prije 30 godina, spominju i druge tehnološke kompanije, poput Microsofta.

Do preimenovanja Facebooka došlo je i nakon više skandala oko pitanja poput uloge kompanije u manipulaciji demokratskim procesima ili masivnog curenja podataka zbog čega je dio korisnika bili hakiran. Bivša menadžerica Facebooka ranije u listopadu optužila je kompaniju da šteti djeci i sije podjele u društvu, i da je toga svjesna.

Hrvatska
Izbor urednika