Blogeri i novinari iz SAD-a u gostima kod samoborskih i plešivičkih vinara

U sklopu dvodnevnog boravka pod motom "Croatia full of flavours" upoznali su se s bogatom ponudom ovog kraja

Američki novinari i blogeri koji prate globalnu vinsku i gastro scenu posjetili su Zagrebačku županiju i upoznali se s bogatom ponudom ovog kraja u sklopu dvodnevnog boravka pod motom “Croatia full of flavours”. Tako je organiziran obilazak Podruma Philipecz (Bermet Filipec), Vinarije Korak, Izletišta vinogradarske kuće Roberta Braje, PG Šember, Vinarije Jagunić i Vinarije Kolarić.

Novinari Todd Goudbout, osnivač WineCompass.com i Richard Auffrey ujedno i autor poznatog bloga Passionate Fodie obišli su Samobor i Plešivicu te se upoznali s vinima i vinarijama Plešivičke vinske ceste, bogatom povijesti Samobora uz degustacije tradicionalnih proizvoda poput samoborske kremšnite koja je na listi nematerijalne kulturne baštine te i jedinstvenog samoborskog bermeta i muštarde.

Posjet američkih novinara organizacijski potpisuje Croatian Premium Wine Imports, Inc., USA uz partnere CNTB USA, Turkish Airlines, Graševina Croatica, Vinistra te brojne individualne vinarije s ciljem promocije eno-gastro ponude Hrvatske kao razloga za dolazak u destinaciju, ali i upoznavanja sa kulturnim znamenitostima Hrvatske.

Prema rezultatima ankete MMGY’s Travel Intelligence, eno-gastro scena je drugi najvažniji faktor po kojem američki putnik odlučuje o destinaciji za odmor, dok je dvije godine ranije bio tek na desetom mjestu.

– Ovo je prilika da naše vinarije i vinske ceste te naše autohtone gastro proizvode predstavimo američkom tržištu. Nalazimo se nadomak zračne luke i na korak od metropole te svakako imamo veliki potencijal na ovom tržištu. Upravo eno i gastro scena je jedan od naših najjačih aduta te smo ovu priliku iskoristili za promociju naših vinarija i destilerija ljudima koji intenzivno prate ovu scenu putem svojih web stranica i blogova, istaknula je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović, dodavši kako je važno da su vinari imali priliku svoje proizvode predstaviti i uvoznicima koji hrvatska vina predstavljaju na američkom tržištu.

Naime, u sklopu studijskog putovanja novinara i blogera u Zagrebačkoj županiji boravili su i Mirena Bagur te Win Burke, bračni par koji hrvatska vina izvozi i predstavlja na američkom tržištu pa su tako domaći vinari imali priliku predstaviti svoja vina za prekooceansko tržište.