Advent u Zagrebu iznad očekivanja

Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, za vrijeme trajanja Adventa u Zagrebu i novogodišnjih događanja zabilježeno je čak 12 posto više dolazaka i 11 posto više noćenja

Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, za vrijeme trajanja Adventa u Zagrebu i novogodišnjih događanja zabilježeno je čak 12 posto više dolazaka i 11 posto više noćenja. Naime, u odnosu na prošlogodišnje razdoblje održavanja, sada je, u četrdeset dana ostvareno 160.917 dolazaka i 308.787 noćenja.

U navedenom razdoblju ostvarenih dolazaka domaćih turista je bilo 53.545 (rast 15% posto) te stranih 107.372 (rast 10 posto), a najbrojniji su bili gosti iz: Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Slovenije i Njemačke. Od ukupno registriranih noćenja, domaći turisti su ostvarili 97.825 (rast 15 posto), a strani 210.962 (rast 9 posto).

-Advent u Zagrebu je najuspješnija zagrebačka turistička manifestacija te sam izuzetno zadovoljna s ovim odličnim rezultatima. Posebno nas raduje činjenica da su pojedina emitivna tržišta (Njemačka, Austrija, Slovenija i Srbija), na kojima je Turistička zajednica provodila ciljane online i offline marketinške kampanje, ostvarila porast od više od 15 posto. Tako je, registrirano 27 posto više noćenja gostiju iz Njemačke i 24 posto više noćenja gostiju iz Austrije, što ukazuje na uspješnost kampanje, ali i na popularnost samog Adventa u Zagrebu. Uz spomenuta tržišta online kampanja se provodila i u Španjolskoj, SAD-u, Italiji, BiH i Mađarskoj putem advertorijala, display i video oglasa te je i s tih tržišta zabilježen porast. Oglasi su prikazivani na YouTube-u, Google-u, društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i na mrežama portala navedenih tržišta- prokomentirala je rezultate direktorica Turističke zajednice Martina Bienenfeld.

I rezultati za cijelu 2019. godinu su dobri, sukladno predviđanjima. Točnije, broj dolazaka je veći za 4 posto (1.459.572), a broj noćenja za 5 posto (2.656.964) u odnosu na 2018. godinu.