ČUDNA NABAVA

Nabavlja li Zagreb poslije rabljenih tramvaja, autobusa i kamiona i rabljene električne romobile?

Električni romobili su postali su popularan način prijevoza u urbanim sredinama, uključujući i Zagreb. A jesu li postali toliko popularni da ih Grad Zagreb nabavlja za potrebe službenika u Gradskom uredu za mjesnu samoupravu i promet?
deniz-demirci-XXmqEJmIuKs-unsplash Unsplash/Ilustracija

To pitanje na društvenim mrežama postavio je zastupnik u Skupštini Grada Zagreba Renato Petek.

– S obzirom na to da gradonačelnik ne odgovara na upite zastupnika, ima li tko informaciju kakvi su to rashodovani ružičasti Leonardo električni romobili nabavljeni za potrebe službenika u Gradskom uredu za mjesnu samoupravu i promet?

Jesu li gradski službenici, korisnici električnih romobila, educirani za njihovu uporabu? Postoje li police osiguranja ukoliko dođe do stradavanja službenika, pješaka i ostalih sudionika u prometu?, pita Petek.

Električni romobili prijetnja sigurnosti u prometu

Podsjetimo, iako nude brojne prednosti, poput ekološke prihvatljivosti i fleksibilnosti, njihova sve veća prisutnost na cestama aktualizirala je pitanja o prometnoj sigurnosti.

S aspekta prometne sigurnosti problemi s kojima se suočavamo nisu beznačajni, ni mali. Prije svega kad je o električnim romobilima i ostalim osobnim prometnim sredstvima riječ, poput segwaya ili pak monocikla, to je nedovoljno regulirana vožnja.

Drugi veliki problem je nedostatak infrastrukture. Hrvatska još uvijek nema dovoljno razvijenu prometnu infrastrukturu za električne romobile, kao što su posebne biciklističke staze ili parkirališta za romobile. Tome, svakako, valja pridodati i nedostatak svijesti o sigurnosti: Mnogi vozači romobila nisu dovoljno svjesni prometnih pravila i opasnosti koje vrebaju u prometu.

Stoga gradski zastupnik s pravom postavlja pitanje postoje li police osiguranja ukoliko dođe do stradavanja službenika, pješaka i ostalih sudionika u prometu i koliko će ih Grad morati plaćati?

 

Aktualno
Grad Zagreb