Kampanjom #JutrosSamStala za usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca

Udruge su uputile poziv građanima da se pridruže kampanji te da s oznakom #JutrosSamStala na društvenim mrežama objave javno svoje priče uz fotografije koje prikazuju što se dogodi kad stanu sa svakodnevnim kućanskim radom

Mreža udruga civilnog društva “Četvrta smjena – nevidljivi rad” najavila je pokretanje kampanje osvještavanja javnosti o svakodnevnom ženskom neplaćenom kućanskom radu s ciljem izrade javnih politika za usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca.

Kampanja je dio projekta “Utjecaj javnih politika na kvalitetu obiteljskog i radnog života te na demografsku sliku Hrvatske”, čija je nositeljica udruga B.a.B.e.

Projekt traje 36 mjeseci i provodi se u Gradu Zagrebu, Sisačko-moslavačkoj, Koprivničko-križevačkoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj, Primorsko-goranskoj, Zadarskoj, Splitsko-dalmatinskoj te Istarskoj županiji.

Udruge su uputile poziv građanima da se pridruže kampanji te da s oznakom #JutrosSamStala na društvenim mrežama objave javno svoje priče uz fotografije koje prikazuju što se dogodi kad stanu sa svakodnevnim kućanskim radom.

Priče i fotografije mogu poslati i putem Instagram i Facebook stranice udruge B.a.B.e., Twitter profila Iskra B. ili za anonimnu objavu na e-mail babe@babe.hr.