GREENSPIRACIJA: Predstavljena kampanja za održivu svakodnevicu

GREENspiracija je pokrenuta u tjednu u kojem sa Svjetskog ekonomskog foruma stižu poruke o nužnoj energetskoj transformaciji i implementaciji Europskog Green Deala, koji za cilj ima održivu budućnost

Marko Lukunić/PIXSEL

Internetska zelena platforma GREEN.HR predstavila je u srijedu kampanju GREENspiracija kojom žele motivirati građane na promjene u svakodnevnom životu i uključivanje u zelenu transformaciju.

– Naša je vizija ponuditi informacije i rješenja za stvaranje novih zelenih navika i na tom putu želimo uključiti što više partnera i stručnjaka koji s nama dijele ovu viziju. Održivost nema alternative ako želimo zadržati kvalitetu života i svijet u kojem smo naučili živjeti, poručio je povodom predstavljanja kampanje Vinko Filipić, osnivač platforme GREEN.HR.

GREENspiracija je pokrenuta u tjednu u kojem sa Svjetskog ekonomskog foruma stižu poruke o nužnoj energetskoj transformaciji i implementaciji Europskog Green Deala, koji za cilj ima održivu budućnost.

Putem internetske platforme GREEN.HR, u kampanji će se pružati informacije, preporuke, savjeti, edukacije i radionice za građane, a tijekom godine, zagovarat će se elementi pristupa održivom življenju.

U zasebnim kampanjama o 4R pristupu (prema engleskim riječima “reuse, reduce, recycle, rethink), zagovarat će se ponovna uporaba materijala, smanjenje uporabe, recikliranje materijala i promišljanje.

Ističu i kako će svaka kampanja imati konkretan cilj, a za svaki potpis kojim se podrži ova kampanja, platforma GREEN.HR donirat će pet kuna za ekološke akcije koje će zajedno s partnerima realizirati ovog proljeća, navode u priopćenju.