Stari auto, veliki rizik

Nevidljiva opasnost u vašem autu: Jeftini dio može vas koštati tisuće eura

Sitnica koja vas može ostaviti na cesti ili izazvati požar
pexels-olly-3807277

Određeni vozači benzinskih i dizelskih vozila mogli bi biti pogođeni važnim upozorenjem koje je izdao mehaničar Scotty Kilmer. Scotty Kilmer upozorava da su vozači koji već „tri ili četiri godine” posjeduju isti automobil u riziku od jednostavnog kvara. Ističe da vozači starijih vozila trebaju obratiti pažnju na oštećenja gumenih dijelova ispod poklopca motora, prenosi N1.

S vremenom, ekstremne temperature, kemikalije i uobičajeno trošenje oštećuju gumene dijelove unutar vozila. To može dovesti do ozbiljnih oštećenja ključnih komponenti, poput dovoda goriva, što može stvoriti velike probleme za vlasnike vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Kilmer je naglasio da su posebno ugroženi oni koji godinama nisu provjeravali te jednostavne dijelove.

Što vozači trebaju učiniti?

– Vaše vozilo ima mnogo gumenih dijelova ispod haube, a neki od njih će s vremenom istrunuti i trebat će ih zamijeniti. Stisnite gumu, provjerite ima li pukotina i protresite manje dijelove. Ako su svi krhki, zamijenite ih prije nego se pokvare, objašnjava Scotty.

– Naravno, važno je da znate kakav auto vozite. Ovo je Toyota iz ’94. Većina gume je sintetička i još uvijek je originalna i bez problema. No ako imate američko vozilo, preporučujem da svake tri do četiri godine provjerite gumene dijelove.

Posljedice neprovjere i troškovi

Ako je dovod goriva napuknut i počne propuštati, gorivo se može izliti na tlo i može doći do požara, što bi vas moglo natjerati da nastavite pješice.

Nova cijev za gorivo može biti skupa – cijena dijela može doseći i do 150 funti (nešto manje od 175 eura), ovisno o marki i modelu vozila.

Prema stručnjacima za povijesna vozila iz Hagertyja, „običan O-prsten savršen je primjer kako nekoliko centi vrijedna guma može uzrokovati štetu od tisuća dolara na vozilu“. Problem s O-prstenom može dovesti do gubitka rashladne tekućine, pregrijavanja pa čak i do pucanja glave motora.

Auto - Moto
Hrvatska