Tko je izdvojio najviše na kampanju? Tomašević potrošio čak 104.921 euro

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević (Možemo, SDP) prednjači u troškovima promidžbe od 6. ožujka do 24. svibnja, s ukupno potrošenih 104.921 eura. U istom razdoblju primio je 1199 donacija, većinom od privatnih osoba, u rasponu od pet do 300 eura, ukupno 31.360 eura.
Najizdašnija donatorica bila je Vanja Ivančica Kiseljak s 300 eura, a podršku je kroz nekoliko manjih donacija ukupno od 60 eura pružio i bivši košarkaš Cibone i reprezentativac Danko Cvjetićanin.
Od 10. svibnja do danas Tomašević je dodatno potrošio 57.189 eura, najviše na vidljivost putem jumbo plakata, radijskog oglašavanja, digitalnih portala i društvenih mreža.
Nezavisna kandidatkinja Marija Selak Raspudić od 8. travnja do 24. svibnja potrošila je 25.751 euro, odnosno dodatnih 5527 eura od prethodnog izvješća 10. svibnja. Iako je imala manje donatora – njih 100, dobila je više donacija u ukupnom iznosu od 44.612 eura.
Najveće priloge dali su Ante (3500 eura) i Kristina Tabak (3000 eura), kandidati na njezinoj listi za Gradsku skupštinu, te Martina Gjureković s 3000 eura. I Selak Raspudić ulaže najviše u jumbo plakate, oglašavanje na portalima i društvenim mrežama, te tiskarske usluge i najam prostora.