Škrobot bez troškova i donacija, Beljak na promidžbu potrošio 18 tisuća eura

Da će tek završni financijski izvještaji sudionika lokalnih izbora dati pravu sliku o njihovim troškovima, upućuje i niz primjera u kojima sudionici navode da za promidžbu nisu potrošili ništa ili su potrošili simbolično.
Petra Škrobot (Fokus), aktualna gradonačelnica koja želi još jedan mandat na čelu Samobora, izvijestila je da unatrag mjesec dana nije imala izbornih troškova, kao ni donacija.
Bivši gradonačelnik, koji se želi vratiti na tu dužnost, Krešo Beljak (HSS) na promidžbu je potrošio 17.800 eura, od čega nešto više od 7.000 na plakate. Jedan je od rijetkih koji u izvješću navodi i ozbiljniji iznos za reprezentaciju, 3.546 eura. Od donatora je dobio gotovo 16.000 eura, a dvije najveće donacije, od 1.500 i 1.000 eura uplatile su mu tvrtke Pap-promet iz Jastrebarskog i Bijuk HPC iz Samobora.
Jedni izborni trošak kojeg je iskazao kandidat HDZ-ove koalicije Matija Hržić je onaj za usluge pošte, 1.454 eura. Zastupnik u Europskom parlamentu Davor Ivo Stier (HDZ) i tvrtka Migrit energija uplatili su mu 2.000 eura donacija, od čega Stier 1.500 eura.
SDP-ov Marinko Džepina na promidžbu je potrošio nepunih 4.600 eura, dok od donatora nije dobio ništa.
Kandidat Hrvatske pučke seljačke stranke Hrvoje Frankić u promidžbu je uložio 10.700 eura, a najveća pojedinačna stavka, 3.480 eura je za računalne usluge tvrtke iz Samobora. Od četiri donatora dobio je 1.650 eura, a 250 eura donirao mu je Bijuk HPC iz Samobora, tvrtka koja je donirala i Beljaka.
Renata Ivanović, kandidatkinja Možemo, u promidžbu je investirala 281 euro, od donatora nije dobila ništa.
Ni troškove, ni donacije, nije prijavio Darijo Kišiček, iza kojeg stoji Nezavisna stranka Samo tim – Samotim.
Pišu: Marija Udiljak i Nikol Zagorac