Zastupnik: Grad očuvanje presušenog potoka stavlja ispred sigurnosti građana
Promet u jednoj zagrebačkoj ulici već dugo uzima svoj danak. Iako su zbog brojnih prometnih nesreća, jedne i sa smrtnim ishodom, stanari ulice Črnomerec na križanju s Krčelićevom upozoravali Gradsku četvrt i Gradsku upravu da poduzmu odgovarajuće izvide i mjere kako bi se povećala sigurnost prometa, pogotovo pješaka, to se još nije dogodilo.
– U ulici Črnomerec, na dijelu od križanja s Krčelićevom ulicom dalje prema sjeveru (Mikulićima), nogostup za pješake postoji samo na desnoj (istočnoj) strani ulice i na nekim je mjestima širok jedva 20-ak centimetara. Na lijevoj (zapadnoj) strani ulice, nogostup uopće ne postoji zbog potoka Črnomerec. Zbog navedenog, pješaci moraju hodati po kolničkoj traci – kaže nam čitatelj koji nam je ustupio i fotografiju posljednje nesreće.
Kaže da u posljednjih 10-ak godina svakodnevno svjedoči nepoštivanju ograničenja brzine, vožnji sredinom kolnika zbog nezgodnog zavoja u obliku slova S te brojnim prometnim nesrećama.
– Posljednja od njih dogodila se nedavno kad je teretno vozilo udario u zid kuće na adresi Črnomerec 16. Prije nekih 10-ak godina, kod kućnog broja 18 smrtno je stradao pješak, a prije par godina je osobni automobil zbog neprilagođene brzine prošao kroz dvorišta obiteljskih kuća probivši tri ograde na kućnim brojevima 28 i 28 A te se zaustavio na zidu stambene zgrade na kućnom broju 30 – kaže naš čitatelj.
Upozoravali bivši i sadašnju vlast
HSLS-ov saborski zastupnik i dugogodišnji zastupnik u Gradskoj skupštini Darko Klasić kaže da je upoznat s problemom i da su na njega upozoravali i bivši i sadašnju vlast.
– Zbog porasta prometa kroz križanje ulica Črnomerec- Krčelićeva- Ulice Milana Rojca te ulicom Črnomerec i nepostojanja ispravnog nogostupa, jer postojeći je širok jedva dvadesetak centimetara, već smo upozoravali gradsku vlast. Međutim, izvedba odgovarajućeg prometnog rješenja nije moguća bez zatvaranja dijela potoka Črnomerec u dužini od cca stotinjak metara i uspostave kružnog toka i izgradnju pločnika – kaže nam Klasić.
Dodaje da se nažalost postojeća gradska uprava protiv takvom rješenje prvenstveno zbog zatvaranja dijela potoka i očuvanje dijela vodotoka potoka stavlja ispred sigurnosti građana.
– Sam vodotok izgubio je ovom dijelu svaku funkciju prvenstveno zbog pada razine vode te isti presuši tijekom ljetnih mjeseci. A i sam kontinuitet potoka je već narušen nizvodno i uzvodno zatvaranjem prije 50-ak godina – kaže Klasić.
Ističe da se povećanje sigurnosti ulice Črnomerec i svih okolnih ulica te povećanja protočnosti prometa, može postići prvenstveno izgradnjom punog profila nogostupa uz ulicu Črnomerac te kružnog toka na križanju ulica Črnomerec- Krčelićeva- Ulice Milana Rojca.
– Uvjet za provedbu ovakvog prometnog rješenja je nužnost zatvaranja potoka Črnomerec u min dužini od 50 m kako bi se stekli prostorni uvjeti- zaključio je.