Novo IT rješenje

Sveta Nedelja uvela Chatbot za bržu i lakšu komunikaciju

Od sada, uz pomoć Chatbot-a, građani mogu prijaviti problem ili dobiti informacije u bilo kojem trenutku, bez čekanja ili dužih telefonskih razgovora
Chat_1

Na službenoj stranici Grada Svete Nedelje od danas je dostupno novo IT rješenje – Chatbot – za lakšu komunikaciju, ali i jednostavnije ostvarivanje prava građana. Ovaj inovativni alat je osmišljen od strane Infobipa., a sve u svrhu olakšane i ubrzane komunikacije s gradskim službama.

Od sada, uz pomoć Chatbot-a, građani mogu prijaviti problem ili dobiti informacije u bilo kojem trenutku, bez čekanja ili dužih telefonskih razgovora. Gradski Chatbot dostupan je od 0-24 sata svaki dan, te građanima pruža brze i precizne odgovore na najčešća pitanja.

Koncipiran je na način da su pitanja podijeljena u šest različitih skupina; komunalna problematika, ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć, ostvarivanje prava na stipendije, besplatan unutar gradski javni prijevoz, korištenje prostorija u vlasništvu grada te korisne informacije – kontakti.

Odabirom bilo koje od ponuđenih skupina, građanima se nudi precizna i kratka uputa za rješavanje odabrane kategorije poput prijave kvara javne rasvjete, prijave problema komunalnim redarima, upute za predaju zahtjeva za korištenje prostorija društvenog doma i slično. Bez obzira na odabranu skupinu, upućeni upit, prijava ili zahtjev stiže direktno na postupanje odjelu i službeniku zaduženom za navedeno.

-Vjerujemo kako ćemo ovim inovativnim komunikacijskim alatom uvelike olakšati našim sugrađanima pristup informacijama te da je ovaj Chatbot postavljen na službenoj stranici Grada Svete Nedelje korak naprijed u podizanju kvalitete komunikacije s građanima. Grad Sveta Nedelja i dalje radi na modernizaciji, ali i implementaciji, novih IT rješenja kako bi i dalje bio jedan od gradova predvodnika u informatizaciji javnog sektora- istaknuo je gradonačelnik Dario Zurovec.

Ostalo
Sveta Nedelja