Polovne tramvaje iz Augsburga ZET ovih dana drži u garaži. Nemaju klimu
U ZET-u pak kažu da su svi autobusi opremljeni klimom te da se ispravnost sustava prije izlaska u promet redovno provjerava i po potrebi servisira.
– Nije isključeno da tijekom eksploatacije vozila dođe do kvara sustava, posebice tijekom ovako visokih temperatura kada rade pod najvećim opterećenjem. U takvim situacijama promptno reagira servisna služba, piše Večernji list.
Što se tiče tramvaja, u promet se, kažu, prvenstveno puštaju oni niskopodni, opremljeni klimom.
– No prijevoz se dijelom obavlja i tramvajima starije generacije od kojih gotovo svi imaju klimu u vozačkom prostoru. Takvi tramvaji čine oko 15 do 20 posto ukupnog broja vozila dnevno u prometu – objašnjavaju u ZET-u. Podsjećaju i na skorašnju isporuku 20 novih niskopodnih tramvaja, kao i pokrenuti nastavak javne nabave za još 20 vozila.
U njegovu su voznom parku i polovni tramvaji iz njemačkog Augsburga koji nisu opremljeni klimom, no na prugama ih se ovih dana neće vidjeti jer nisu u prometu.
– Vodeći brigu o udobnosti putovanja, kako putnika tako i prometnog osoblja, tramvaji iz Augsburga se tijekom iznimno visokih vanjskih temperatura kojima svjedočimo ovih dana ne uključuju u promet – poručuju iz ZET-a.