Nakon 120 godina sjedište Hrvatske pošte preseljeno u Veliku Goricu
Rješenjem Trgovačkog suda u Zagrebu novo sjedište HP – Hrvatske pošte d.d. je od 8. rujna u Velikoj Gorici u Nacionalnom skladišno-sortirnom centru u Poštanskoj ulici 9. Promjenom sjedišta tvrtke, nakon 120 godina i formalno završava jedno važno povijesno razdoblje hrvatskoga poštanskog sustava.
Najveća investicija u povijesti Hrvatske pošte
Gradnja Novoga sortirnog centra počela je polaganjem kamena temeljca u svibnju 2017., a službeno je otvoren u rujnu 2019. Na parceli površine 70.200 m2 nalazi se kompleks površine 38.200 m2 koji obuhvaća sortirnicu, visoko regalno skladište, poštansku i paketnu logistiku, IT i podatkovni centar te podršku poslovanju. U drugoj fazi gradnje, koja je dovršena 2023., sagrađen je nastavak administrativne zgrade tako da danas u Velikoj Gorici radi 1700 radnika Hrvatske pošte.
Hrvatska pošta daje doprinos razvoju gospodarstva i e-trgovine
Promjene u potrošačkim navikama i rast internetske trgovine bili bi nezamislivi bez suvremene poštanske i logističke infrastrukture. Investicijom vrijednom 50 milijuna eura podignut je najsuvremeniji logistički centar u ovom dijelu Europe te je počela nova era Hrvatske pošte, a promjena sjedišta je i formalna potvrda novog razdoblja pošte i logistike u Hrvatskoj.
Važnost Nacionalnoga skladišno-sortirnog centra najbolje pokazuju partnerstva s brojnim domaćim i globalnim igračima u e-trgovini koji su prepoznali iskorak Hrvatske pošte, posebice u paketnom poslovanju koje raste 30% godišnje. Pravovremenom investicijom Hrvatska pošta osigurala je preduvjete za sveobuhvatnu transformaciju u tvrtku usmjerenu na korisnike te je zauzela vodeću tržišnu poziciju u dostavi paketa koji su i sadašnjost i budućnost poštanskog sektora i logistike.
Investicijski ciklus pokrenut prije sedam godina još nije završen, a ulaganja u ljude, tehnologiju i infrastrukturu u iznosu 200 milijuna eura transformiraju Hrvatsku poštu u suvremenu logističku tvrtku po mjeri korisnika i radnika. Nova korporativna strategija s pogledom na 2030. usmjerena je na daljnju digitalizaciju vlastitog poslovanja, ali i cjelokupnog tržišta, poboljšanje materijalnih uvjeta rada te na zeleno poslovanje.