Konzum pokrenuo Reciklopediju, platformu posvećenu smanjenju bacanja hrane

Pripremili su i tjedne nagrade za najmotiviranije kupce
reciklopedija

Konzum je radi smanjenja bacanja hrane pokrenuo edukativnu platformu pod nazivom Reciklopedija, kojom daje doprinos u promjeni navika prilikom kupnje, pripreme i čuvanja namirnica jer se u Hrvatskoj, kako upozorava, godišnje baci čak 71 kilogram hrane po stanovniku.

Najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj najavio je da će na svojoj edukativnoj platformi “inspirirati i motivirati” kupce da odgovorno postupaju s hranom.

Svima koji na Reciklopediji daju obećanje sebi, budućim generacijama i prirodi da će se odgovornije ponašati prema hrani Konzum će putem e-maila poslati poklon kojim će im pomoći održati obećanje. Pozivaju građane da i sami pokažu kako odbacuju loše navike, a ne hranu dijeljenjem svojih iskustava na društvenim mrežama uz oznaku #reciklopedija, čime mogu motivirati i druge.

Pet najmotiviranijih kupaca Konzum će svaki tjedan nagraditi poklon-karticom u vrijednosti od 500 kuna za kupnju u prodavaonicama, podsjećajući ih pritom na važnost pametne i planirane kupnje.

Kažu kako su radi inspiriranja i motiviranja kupaca da odgovorno postupaju s hranom, u suradnji s Marinom Matijević, pokretačicom inicijative “Ja bolji građanin”, kreirali i posebnu internetsku stranicu Reciklopedija akademija s korisnim i praktičnim savjetima koje svi članovi obitelji mogu primijeniti odmah na jednostavan i zabavan način.

– Reciklopedija je još jedan iskorak Konzuma u području smanjenja bacanja hrane, u kojem već ostavljamo značajan trag doniranjem hrane udrugama diljem Hrvatske zahvaljujući čemu već četvrtu godinu zaredom ponosno nosimo i titulu Najdonatora, istaknula je direktorica Sektora marketinga Konzuma Dunja Delić.

Hrvatska
Ostalo