12 posto bolji turistički promet

Smiješi nam se dobra turistička sezona

Cijena lignji već sada u predsezoni kao lani u špici
Turisti uživaju na plaži u Banjolama Duško Marušić/PIXSELL

Turistički promet je 12 posto bolji u odnosu na 2019., ali cijena lignji već sada u predsezoni je kao lani u špici, piše Večernji list.

Nikada turistička sezona nije bila svima jednako dobra, pa tako neće biti ni ovogodišnja. Trenutačno se, recimo, splitski iznajmljivači žale da se njihovi apartmani ne pune kako su očekivali, ali u globalu domaćem turizmu zasad u ovoj godini ide više nego dobro.

-Iznimno smo zadovoljni dosadašnjim tijekom, turistički promet za čak 12 posto premašuje rezultat iz rekordne 2019. godine i s velikim optimizmom ulazimo u glavni, ljetni dio turističke godine– kazao je krajem proteklog tjedna, tijekom sastanka ministrice turizma i direktora regionalnih turističkih zajednica, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji napominje da su u tijeku promotivne aktivnosti u 14 europskih zemalja te na dalekim tržištima, posebno u SAD-u.

Inače, od 1. siječnja do potkraj lipnja Hrvatsku je posjetilo više od 3,5 milijuna gostiju koji su ostvarili 10,7 milijuna noćenja što je tri posto više nego spomenute 2019. Turistička godina stabilno je dobra praktički od prvog dana, a u špici će se, kako se očekuje, reprizirati scene iz najboljih sezona kad se tražio krevet više. Ova bi godina trebala označiti i potpuni post-COVID oporavak domaćeg turizma, pa čak i nadmašiti pretpandemijske rezultate.

Jedina sjena koja se trenutačno nadvija na turističkim optimizmom su cijene, koje su rasle lani, pa ponovno ove godine, a kako se približava špica, dodatno će rasti i kad je riječ o smještaju i izvanpansionskoj potrošnji. Zasad se to ne odražava na broj rezervacija, što je potvrda domaćinima da u Europi ima dovoljno gostiju koji su spremni platiti ono što hrvatski turizam nudi, piše novinarka Večernjeg lista Radmila Kovačević.

Aktualno
Hrvatska
Izbor urednika