NE UKLJUČUJU IH U PROMET

Polovne tramvaje iz Augsburga ZET ovih dana drži u garaži. Nemaju klimu

Putnici ZET-ovih linija žale se da klime ne rade dovoljno efikasno ili uopće, a iz ZET-a odgovaraju da se uređaji u autobusima redovito provjeravaju i servisiraju. Rabljeni tramvaji koji nemaju klimatizacijski sustav tijekom vrućina nisu na tračnicama
Zagreb: U podne sa stajališta Park Maksimir krenuo je voziti drugi po redu tramvaj iz Augsburga Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL

U ZET-u pak kažu da su svi autobusi opremljeni klimom te da se ispravnost sustava prije izlaska u promet redovno provjerava i po potrebi servisira.

– Nije isključeno da tijekom eksploatacije vozila dođe do kvara sustava, posebice tijekom ovako visokih temperatura kada rade pod najvećim opterećenjem. U takvim situacijama promptno reagira servisna služba, piše Večernji list.

Što se tiče tramvaja, u promet se, kažu, prvenstveno puštaju oni niskopodni, opremljeni klimom.

– No prijevoz se dijelom obavlja i tramvajima starije generacije od kojih gotovo svi imaju klimu u vozačkom prostoru. Takvi tramvaji čine oko 15 do 20 posto ukupnog broja vozila dnevno u prometu – objašnjavaju u ZET-u. Podsjećaju i na skorašnju isporuku 20 novih niskopodnih tramvaja, kao i pokrenuti nastavak javne nabave za još 20 vozila.

U njegovu su voznom parku i polovni tramvaji iz njemačkog Augsburga koji nisu opremljeni klimom, no na prugama ih se ovih dana neće vidjeti jer nisu u prometu.

– Vodeći brigu o udobnosti putovanja, kako putnika tako i prometnog osoblja, tramvaji iz Augsburga se tijekom iznimno visokih vanjskih temperatura kojima svjedočimo ovih dana ne uključuju u promet – poručuju iz ZET-a.

Grad Zagreb
Ostalo