VIDEO

Lovrić: Tomaševićeva mjera je nerazumna. Građanima će otežati i zagorčati život

Skupštinski zastupnik i predsjednik stranke Plavi grad Ivica Lovrić mjeru blokovskog parkiranja za povlaštene parkirališne karte za stanare šireg centra grada nazvao potpuno nerazumnom jer ruši kvalitetu života građana Donjeg grada i nanosi štetu proračunu Zagrebparkinga i Holdinga
Zagreb: Stranka Plavi grad održala je konferenciju za medije o uvođenju blokovskog parkiranja Neva Zganec/PIXSELL

Lovrić je na konferenciji za novinare kritizirao i što je kod Pravnog fakulteta ukinuto više od 20 parkirnih mjesta u prvoj zoni rekavši da su ih jednostavno prebojali u biciklističku stazu, bez ikakve najave i komunikacije s građanima.

– Diskutabilno je i da je južna biciklistička staza tako postavljena da će u dužini od 50-ak metara automobili dva puta sječi tu stazu i time će biti iznimno ugrožena sigurnost biciklista, ustvrdio je gradski zastupnik Lovrić.

Rekao je i da će gradonačelnik Tomislav Tomašević biti izravno odgovoran ako se u tih 50 metara staze nešto dogodi bilo kojem biciklistu.

Komentirajući mjeru blokovskog parkiranja za povlaštene parkirališne karte za stanare na području šireg centra Zagreba, koja stupa na snagu 1. rujna rekao je da Tomislav Tomašević sve ono u ovom gradu što funkcionira dobro ili solidno ili prosječno, on učini gorim.

– Trenutno imamo sustav naplate povlaštenih parkirnih karata i u tom sustavu je gotovo 30.000 Zagrepčana, naveo je Lovrić i naglasio da tu mjeru koriste građani zbog stanovanja u onim dijelovima grada u kojima nemaju parkirnih mjesta i nemaju svoje dvorište i garaže. Dodao je da sličan sustav imaju i brojni veliki gradovi u Europi.

– Postojale su ideje i u prethodnim godinama da se nešto promijeni, međutim Tomašević je došao na ideju da stvar okrene potpuno naglavački, upozorio je Lovrić i istaknuo da će Tomašević postojeće tri zone pretvoriti u 24 i da u krugu od jednog kilometra građani neće moći nigdje drugdje koristiti povlaštenu parkirnu kartu.

Ocijenio da će to izazvati opći nered i kaos, a posebno će otežati život građana Donjeg grada. Povlaštenih parkirnih karata takvih sugrađana, u prvoj zoni, ima oko 13.000.

Rekao je i kako više neće biti moguć model po kojem ako stanujete i parkirate automobil na Mažuranićevom trgu možete otići na posao u Novi Zagreb i parkirate tamo, koristeći povlaštenu kartu, dok bi istodobno stanari iz Novog Zagreba dolazili u prvu zonu, parkirali i nakon obavljenog posla vraćali se natrag.

Ta rotacija više neće biti moguća i najvjerojatnije će se dogoditi da će sugrađani ostavljati automobile 24 sata parkirane, smatra Lovrić koji je naveo da se trenutačna rotacija po jednom parkirnom mjestu u Zagrebu kreće od 3,3 do 4,5 vozila, ovisno o zoni u gradu.

– S ovom novom mjerom će se ta rotacija smanjiti, smanjit će se broj onih koji koriste parkirna mjesta i time će se smanjiti prihodi u proračunu Grada Zagreba. Znači, ruši se komoditet građana i kvaliteta života, ali nanosi se šteta i proračunu Zagrebparkinga i Zagrebačkog holdinga, ustvrdio je Lovrić te je tu mjeru nazvao “potpuno nerazumnom” i rekao da je jedino može razumjeti kao težnju ‘Možemovaca’ da Zagrepčanima otežaju i zagorčaju život u gradu, naročito onima koji imaju automobile.

Grad Zagreb
Politika