Zašto kasne računi? “Nitko neće u poštare”
Nitko neće u poštare. Natječaji su stalno otvoreni, a odaziv je ove godine tek nešto bolji – što u pošti pripisuju povećanjem materijalnih prava radnika – kaže Nikola Baras iz odnosa s javnošću Hrvatske pošte
– Još 2022. je plaća povećana za 20% svim radnicima na operativnim radnim mjestima. Prošle godine je plaća uvećana za 25% svim radnicima Hrvatske pošte, a ove smo godine uveli i nagradu od 1200 eura svim radnicima koji rade na mjestu poštara i vozača koji ostanu u Pošti raditi do kraja godine, a u sustavu su najkasnije od lipnja, istaknuo je Baras.
Zbog kadrovskih problema, Hrvatska je pošta posegnula i za stranim radnicima:
– Već neko vrijeme imamo jedan manji broj stranih radnika, ali u kontekstu dostave, strani radnici dostavljaju ili tiskovine ili obične pismovne pošiljke. Znači, što se tiče nekih preporučenih pošiljki ili Paket24, to dostavljaju drugi kolege, rekao je Baras za Radio Sljeme.
Kad poštari odu na godišnji odmor, zamjenjuju ih kolege iz drugih rajona, pa dostava kasni. Toplinski valovi dodatno su usporili poštare. Ni komunalni računi ne stižu na vrijeme, a građani strahuju od zateznih kamata. Pošta je u stalnoj komunikaciji s velikim klijentima poput komunalnih tvrtki, koji bi trebali imati razumijevanja za kašnjenje računa, do kojeg dolazi u svega 5% slučajeva – tvrdi Baras.
– Krajnji rok za uručenje takvih pošiljki je sedam radnih dana, ali Hrvatska pošta, 95% takvih pošiljki, uručuje u roku do tri dana. S tim da se u rokove uručenja ne ubrajaju dan primitka i neradni dani, zaključio je Baras.
Upiti i prigovori zbog kašnjenja pošiljki mogu se uputiti telefonom, elektroničkom poštom ili obrascem na stranici posta.hr. Uz osobne podatke treba imati pripremljen i broj pošiljke.