U siječnju dvostruko više prijava zbog nedostupnosti liječnika

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u siječnju je zaprimio dvostruko više prijava pacijenata koji se žale na nedostupnost obiteljskih liječnika, s kojima nikako ne mogu uspostaviti kontakt.
U proteklom razdoblju HZZO je zaprimio 2697 mailova s pritužbama pacijenata kojima njihovi obiteljski liječnici ne odgovaraju na telefonski poziv, a u 928 slučajeva ocijenjena je osnovanost pritužbe na “otežanu dostupnost odnosno nemogućnost uspostavljanja pravovremenog kontakta s ordinacijama obiteljske zaštite”. U tijeku je provođenje još nekoliko kontrola s mogućim izricanjem ugovorom previđenih mjera, poručuje HZZO.
Naime, nakon zaprimljene pritužbe zaposlenici Zavoda odmah provjere navode iz predstavki, stupaju u kontakt s ordinacijama (telefonski ili putem elektroničke pošte), obavještavaju doktora-nositelja tima o potrebi povratnog poziva prema pacijentu te o utvrđenome obavještavaju pacijenta koji je poslao pritužbu. U slučaju ponavljanja prijava pojedinog obiteljskog liječnika i u slučaju sumnje u težu povredu ugovornih obveza provodi se kontrola ordinacije koja ima ugovor s HZZO-om.
Pacijenti prigovor mogu poslati na e-mail adresu [email protected]. U prigovoru je potrebno navesti osobne podatke (ime i prezime, OIB i telefon za kontakt) te ime i prezime izabranog doktora na kojeg se pacijent žali.