SAFE STAY IN CROATIA: Hrvatska uvodi oznake i protokole za siguran boravak turista

Već prvog dana za oznaku se prijavilo više od 300 subjekata u turizmu i povezanim djelatnostima

Željko Lukunić/PIXSELL

Hrvatska uvodi nacionalnu oznaku “Safe stay in Croatia” ili “Hrvatska, vaša sigurna destinacija”, čime poručuje da se u turizmu i povezanim djelatnostima primjenjuju sigurnosni i zdravstveni protokoli zbog pandemije, rečeno je na predstavljanju tog projekta.

Projekt i oznake “Stay safe” te novu prateću web stranicu na konferenciji za medije predstavili su ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, voditeljica tog projekta u Ministarstvu turizma i sporta Monika Udovičić te direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.

– U pripremama za ovu turističku godinu, u kojoj nas na žalost i dalje prati pandemija, u suradnji sa sektorom, HZJZ-om i strukovnim udrugama razradili smo protokole koji stoje iza te oznake i kojima se ističe sigurnost boravka u Hrvatskoj, kazala je ministrica ponovivši da je sigurnost u svim istraživanjima oko turizma prioritet za izbor destinacije za odmore ove godine.

Kazala je i da su te oznake nacionalna nadogradnja globalne oznake Svjetskog vijeća za putovanje i turizam – WTTC “Safe Travel”, kao i da će ih dodjeljivati i nadzirati Ministarstvo i sustav TZ-ova, a to će moći i sami turisti ostavljajući dojmove na web stranici jesu li bili zadovoljni tim protokolima ili ne prilikom boravka u Hrvatskoj.

Udovičić je istaknula da se na novoj web stranici safe.croatia od potencijalnih 200.000 subjekata u turizmu koji bi mogli nositi te oznake, već prvog dana stranice na nju za to prijavilo više od 300, a vjeruje da će ih biti i više, i iz drugih sektora, jer je oznaka besplatna.

Na oznaci je i QR kod putem kojeg turisti mogu doći i do raznih informacija o pojedinom objektu, odredištu i druge, a sve će se promovirati i na stranim tržištima u ožujku i travnju, kazao je direktor HTZ-a Staničić.

Na web stranici je sve prevedeno na osam jezika, a tu je i karta Hrvatske s epidemiološkom situacijom po regijama, što će se ‘update-at’ svakih 14 dana, no u svemu je važno da se svi pridržavamo svih mjera, da budemo oprezni i zbog sebe i turista, dodao je direktor.

– To će biti i dio naših PPS ili pred i posezonskih kampanja na društvenim mrežama i najčitanijim portalima po tržištima, a snimljen je i prateći video spot u nekoliko verzija o svim bitnim elementima tih protokola. Važno je i informirati i stalno poručivati tržištima da je Hrvatska sigurna, naglasio je Staničić.