Promoviran spot „Dvaput san umra“

Na konferenciji za novinare u hotelu Esplanade predstavljen je spot kultne pjesme Olivera Dragojevića „Dvaput san umra“, a koji je u suradnji sa Zagrebačkom filharmonijom i Akademskim zborom Ivan Goran Kovačić obradio Tonči Huljić i band Madre Badessa. Na konferenciji je sudjelovao zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, a o spotu i o zajedničkoj suradnji su govorili Tonči Huljić, autor projekta i Mirko Boch, ravnatelj Zagrebačke filharmonije.

-Nije tajna uspjeha da radite ono što volite već da volite ono što radite. To izreka vrijedi za Tončija Huljića i razlog je što je on toliko dugo uspješan- rekao je gradonačelnik i Huljiću je zahvalio na prekrasnim pjesmama i emocijama.

Gradonačelnik je također najavio Croatia Rhapsody, kulturni događaj na prostoru između Umjetničkog paviljona i Trga kralja Tomislava na kojem će u srpnju nastupati Tonči Huljić i Zagrebačka filharmonija.

-To će biti naš novi izvozni brand. Ponovit ćemo uspjeh 2Cellosa od prije par godina na Tomislavcu- najavio je Bandić.

Tonči Huljić zagrebačkomu gradonačelniku zahvalio je na podršci te je istaknuo kako je cilj današnje konferencije da najavi zajednički projekt započet prije pune dvije godine. Radi se o koncertima instrumentalne glazbe koji uključuju obradu nekoliko popularnih pjesama koje sam napisao, a koje se mogu adaptirati u klasična djela i izvoditi vani na otvorenome.

-Uspjeh pjesme Dvaput san umra mi pokazuje jednu drugu civilizacijsku razinu Hrvatske, ali i regije te da još uvijek postoje ljudi koji žive na emocijama i da se za takve ljude vrijedi boriti i stvarati glazbu- zaključio je Huljić.

Ravnatelj Zagrebačke filharmonije Mirko Boch je naglasio kako će suradnja Zagrebačke filharmonije i Tončija Huljića s Gradom Zagrebom stvoriti prepoznatljivi hrvatski proizvod. Veselim se projektu Croatia Rhapsody te sam siguran da će postići veliki uspjeh.

Grad Zagreb
Hrvatska
Ostalo