Općina Dubravica osigurala 20 tisuća kuna za obnovu župne crkve
Na 32. sjednici Općinskog vijeća Općine Dubravica vijećnici su na dnevnom redu imali prve izmjene i dopune Proračuna za ovu godinu. Iako je godina na početku, rebalans je bilo potrebno odmah donositi jer su oštećenja nastala za vrijeme potresa krajem prošle godine ozbiljno oštetila zgradu Dječjeg vrtića u Dubravici. Kako bi se taj prostor ponovno doveo svojoj svrsi, a bio siguran za djecu i djelatnike, potrebno je odraditi značajne i dosta skupe radove.
-Nakon oštećenja zgrade vrtića brzo smo reagirali i osiguraj smještaj djece u našoj školi. Odmah smo pristupili izradi elaborata, proveli smo nabavu i sad krećemo u realizaciju. Stoga smo morali osigurati i sredstva za te radove, pa je to jedan od razloga ovog ranog rebalansa- rekao je načelnik Marin Štritof.
Osim vrtića, oštećena je i župna crkva, a za njenu obnovu se prikupljaju donacije. I Općina Dubravica uključila se s donacijom od 20.000 kuna, a čim se osiguraju sredstva dovoljna za jednu fazu obnove krenut će se i u realizaciju. A sredstava nikad nije dovoljno, a posebno je to izraženo u proračunima jedinica lokalne uprave i samouprave jer se priljev sredstava značajno razlikuje od razdoblja do razdoblja. Tako je i s prihodima Općine Dubravica, a kako bi uspješno nastavili financiranje započetih projekata Općina se i ove godine kratkoročno zadužila za 800 tisuća kuna. Ta sredstva vratit će se do kraja godine, a trošak nije velik jer su kamate minimalne.
Općina će dodatno pomoći i DVD-u Dubravica koji je dobio iznos od 33.000 eura za nabavu opreme od LAG-a Sava. Kako će ta sredstva dolaziti etapno, a projekt nabave opreme treba ranije isfinancirati, DVD se zadužio uz jamstvo Općine Dubravica, a po provedenom projektu i isplaćenim sredstvima iz LAG-a, kredit će se zatvoriti.
Vijećnici su jednoglasno prihvatili i izvješće načelnika o njegovom radu tijekom druge polovice prošle godine, a ukinuta je odluka o subvenciji gradnje plinske i vodovodne mreže koja je donesena još u vrijeme aktivne gradnje te komunalne infrastrukture.