STANJE U PROMETU

Ogromne kolone prema moru, nesreća i vjetar dodatno kompliciraju putovanje

Tijekom jutra vozi se usporeno na većini važnijih prometnica prema moru. Zbog početka prazničnog vikenda, kolone su osobito duge na autocestama A1, A3 i A2, ali i na pojedinim naplatnim postajama
32 HAK

Tijekom jutra vozače dočekuju velike gužve i kolone na gotovo svim glavnim pravcima prema moru, ali i u smjeru Zagreba. Povodom nadolazećeg praznika – Dana pobjede i domovinske zahvalnosti te Dana hrvatskih branitelja – pojačan je promet na autocestama, a dodatne zastoje uzrokuju prometne nesreće i nepovoljni vremenski uvjeti.

Na autocesti A1 najteže je kod naplatne postaje Lučko: kolona iz smjera Buzina duga je oko 11 kilometara. Gust promet zabilježen je i na dionici Zagreb–Bosiljevo prema jugu, a dodatne poteškoće stvara nesreća između čvorova Otočac i Perušić (154. km) gdje se vozi jednim trakom uz ograničenje brzine od 60 km/h.

Ni ostale autoceste nisu pošteđene zastoja. Na A2 Zagreb–Macelj, kolona kod naplate Trakošćan prema Zagrebu je oko 2 kilometra. Na A3, posebice na zagrebačkoj obilaznici između čvorova Buzin i Lučko, promet je izrazito gust. Kolona iz smjera čvora Zagreb zapad prema Lučkom duga je oko 2 kilometra, dok se iz smjera Buzina prema naplati Lučko nastavlja 11 kilometara dug zastoj. Na A4 pred naplatom Sveta Helena u smjeru Zagreba kolona je oko 1 km.

Zbog jakog vjetra uvedene su zabrane za određene kategorije vozila

Promet je zabranjen za autobuse na kat, kamp-prikolice i motocikle na državnoj cesti DC99 između mjesta i čvora Križišće, lokalnoj cesti LC58107 (Kraljevica–čvor Križišće) te Jadranskoj magistrali (DC8) između Bakra i Karlobaga. Na dionici od Karlobaga do Svete Marije Magdalene dodatno su zabranjeni i prolazi dostavnim vozilima i onima s natkrivenim teretnim prostorom.

Zabrana prometa za teretna motorna vozila mase iznad 7,5 tona bit će na snazi 5. kolovoza na pojedinim cestama u Istri i priobalju, no ne i na autocestama niti na državnoj cesti DC1.

Vozačima se preporučuje strpljenje, povećan oprez i održavanje sigurnosnog razmaka. Kolnici su mjestimice mokri i sklizavi, a ponegdje su mogući i odroni.

Hrvatska
Prometni servis