Nikolina Brnjac: Iza nas je veoma uspješnih osam mjeseci turističke godine

U Ministarstvu turizma održana konferencija za medije u sklopu koje su ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili turističke rezultate ostvarene tijekom prvih osam mjeseci
Zagreb: Objavljeni rezultati turističke sezone, pad je manji nego što se očekivalo Davor Puklavec/PIXSELL

U Ministarstvu turizma održana konferencija za medije u sklopu koje su ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili turističke rezultate ostvarene tijekom prvih osam mjeseci.

– Iza nas je smatram, s obzirom na okolnosti, veoma uspješnih osam mjeseci turističke godine u kojoj su naši turistički djelatnici i oni koji rade u djelatnostima vezanim uz turizam, još jednom pokazali kako su izuzetno prilagodljiviji i inovativni. Pred nama je sada realizacija ostatka turističke godine te priprema za sljedeću godinu, izrada novog strateškog dokumenta te niz aktivnosti koji imaju za cilj održavanje stabilnosti turističkog sustava, jačanja njegove otpornosti te ubrzavanja procesa oporavka, poručila je ministrica Nikolina Brnjac.

Naime, u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja kolovoza, prema podacima sustava eVisitor koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru, ostvareno 6,8 milijuna dolazaka i 47,6 milijuna noćenja, odnosno 41 posto dolazaka i 53 posto noćenja ostvarenih u istom razdoblju 2019. godine. Od toga su strani turisti ostvarili 5,5 milijuna dolazaka i 38,3 milijuna noćenja, dok su domaći turisti ostvarili 1,3 milijuna dolazaka i 9,2 milijuna noćenja. Ovime su dosadašnji rezultati turističkog prometa u Hrvatskoj premašili inicijalna predviđanja Svjetske turističke organizacije o ostvarivanju 30 posto prošlogodišnjeg turističkog prometa.

– U tijeku su završne pripreme za provedbu aktivnosti koje će za cilj imati promociju posezone tijekom koje ćemo u fokus promidžbe staviti nautiku, kontinentalnu ponudu, eno-gastronomiju te ponudu hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode. Također, kroz rujan ćemo provest kampanju na nama najvažnijim tržištima u sklopu koje ćemo svim turistima izraziti zahvalnost na iskazanom povjerenju prilikom odabira hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini. Vrlo intenzivno radimo i na pripremi 2021. godine u kojoj ćemo Hrvatsku još snažnije pozicionirati kao sigurnu turističku destinaciju s fokusom na tržišta koja su najbolje reagirala na promotivne aktivnosti u ovoj godini, poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Italije, Slovačke i Mađarske, komentirao je Staničić.

Hrvatska
Ostalo