HSLS

Jelić: Politika odrasta i isključivosti gradske vlasti zakrčila je Zagreb smećem i prometnim kaosom

Nakon što je aktualna gradska vlast preuzela brojne projekte pokojnog Milana Bandića, poput produžetka Branimirove ulice, izgradnje vrtića, obnove škola nakon potresa i sanacije mostova, došao je red i na realizaciju inicijativa HSLS-a, rekao je na konferenciji za medije potpredsjednik zagrebačkog HSLS-a Kristijan Jelić
Zagreb: Kristijan Jelić tvrdi da Tomašević provodi projekte HSLS-a Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Podsjetio je da je HSLS je još 2022. godine upozoravao na loše stanje Jaruna, gdje su umjesto modernih plaža i reprezentativne regatne staze prevladavali mulj, lopoči i neugodni mirisi.

-U Gradskoj skupštini se isticalo kako je nužno osigurati bolje uvjete za građane, sportaše i djecu uključenu u rad veslačkih, kanu i kajak klubova. Iako su prošle tri godine, gradska vlast je konačno prihvatila HSLS-ovu inicijativu te najavila uređenje SRC Jarun, kaže Jelić.

Kaže da je osim toga, HSLS-ov prijedlog za postavljanje pješačkog semafora u Vlaškoj ulici, koji omogućuje bolju protočnost prometa između Ribnjaka i Palmotićeve ulice, također je prihvaćen.

-Iako je odluka donesena sa zakašnjenjem, vlast je morala priznati da je to jedino rješenje za sigurniji i funkcionalniji promet, dodaje potpredsjednik zagrebačkog HSLS-a.

Voljeli bi da su nas slušali

Podsjetio je da je još 2022. godine usvojen je prijedlog HSLS-a o privremenoj regulaciji prometa kroz pothodnik ispod Aleje Bologne u smjeru Ulice Dubravica tijekom sanacije željezničkog nadvožnjaka u Ulici Velimira Škorpika. Dodaje da je taj potez znatno smanjio prometna zagušenja, a prošlog tjedna pothodnik je pušten u trajni promet.

Jedna od ključnih tema je i projekt izgradnje Jarunskog mosta.

-Na inzistiranje HSLS-a gradska vlast je početkom 2023. tvrdila da se odustaje od projekta zbog promijenjenih okolnosti. No, kako se približava kraj mandata, vlast je najavila ne samo izgradnju Jarunskog mosta, već čak tri mosta, kaže Jelić i dodaje da HSLS pozdravlja oživljavanje projekta. Ipak dodaje da je izmjena trase prema istoku stavila u drugi plan povezivanje i proširenje koridora Ilice kroz Oranice, Zagrebačku cestu, Petrovaradinsku ulicu i dalje preko Jarunskog mosta do Jadranske avenije.

– U interesu grada voljeli bismo da su nas više slušali. No, svojom politikom odrasta, isključivosti i suženih interesa gradska vlast je zakrčila ulice smećem, prometnice vozilima, a građane ispunila frustracijom – zaključuje za kraj Kristijan Jelić iz HSLS-a.

 

Aktualno
Grad Zagreb
Politika