FER predstavio novi vizualni identitet
Novi vizualni identitet, naglašava FER, osmislila je dizajnerica Jelena Rebrnjak iz agencije Bornfight, koja je svoju inspiraciju pronašla u junakinji moderne tehnologije, američkoj znanstvenici i programerki Grace Hopper.
Asocijacije koje je izdvojila kao vrijednosti FER-a su sustavnost, prilagodljivost i progres, iz čega proizlazi slogan “Uči iz prošlosti, istražuj sada, izumi budućnost”.
FER napominje kako je zbog koronavirusa predstavljanje novog vizualnog identiteta obilježeno u manjem krugu prisutnih u prostorijama Fakulteta, gdje su nazočni mogli preuzeti svoje primjerke promotivnih materijala i zaigrati popularnu igricu Pac-Man na videozidu smještenom u auli.
Igrica je za ovu priliku posebno prilagođena tako da novi logo FER-a služi kao labirint za Pac-Man i duhove, ističe FER. Brand je glas, poručuju s FER-a, koji nas predstavlja u zajednici koja nam je bitna, stoga on mora biti jasan, autentičan i uvjerljiv. Kao brand u obrazovno-znanstvenoj zajednici, svojim radom i doprinosom FER parira svjetskim fakultetima i znanstveno-istraživačkim zajednicama, napominje FER.
Ističe kako njihov brand počiva na jakim vrijednostima kao što su sustavnost, prilagodljivost i progres. Te vrijednosti prožimaju se kroz cjelokupno djelovanje FER-a i njegovih ambasadora – profesora, istraživačke zajednice i studenata, poručuju s fakulteta i dodaju kako se to očituje u edukacijskom pristupu, u istraživačkom pristupu, odnosu i očekivanjima prema studentima, u pristupu kolegama i u javnom predstavljanju.
Navode kako znak formom imitira osjećaj pokreta u vremenu – od statičnog i ‘zatvorenog’ slova F koji je start, do slova R koje ‘nastavlja putovanje’ i za sobom ‘vuče’ slovo E – tri slova su spojena u dinamičnu formu koja se ‘kreće prema naprijed’.
Dodaju kako su boje branda proizašle iz asocijacije na dvije glavne grane FER-a – žuta za elektrotehniku i plava za računarstvo. Popraćena neutralnim bojama, ova paleta daje šarolike mogućnosti, može pokriti dinamiku karaktera FER-a ili biti umjerenija, ovisno o tome kome se brand obraća, napominje FER.