Domaći proizvod mora postati ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma
-Ponosni smo što u Zagrebačkoj županiji ima najviše registriranih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Hrvatskoj, oko 15 tisuća- rekao je prilikom današnjeg otvorenja dvodnevne akcije „Hrvatski proizvodi za hrvatski turizam“ župan Stjepan Kožić.
Između ostalog župan je progovorio na temu što Zagrebačka županija nudi gostima s ciljem razvoja kontinentalnog turizma.
-Ruralni prostor nije nam mana, već naprotiv i određena prednost zbog naših vinskih cesta, ali i cesta sira u suradnji s Gradom Zagrebom. Ponosni smo na razvoj cikloturizma, ali i na Specijalnu bolnicu Naftalan koja je nositelj razvoja zdravstvenog turizma- istaknuo je Kožić.
Akciju „Hrvatski proizvodi za hrvatski turizam“ organizira Hrvatska gospodarska komora, a krajnji je cilj povezivanje domaće proizvodnje i turističkog sektora. Svoje proizvode na dvodnevnoj akciji posjetiteljima će ponuditi 65 izlagača.
-Ovom akcijom želimo spojiti more i kontinent. Želimo domaćim proizvođačima olakšati put do novih ugovora i partnera. Domaći proizvod mora postati ključ prepoznatljivosti hrvatskoga turizma- rekao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović.
Otvorenju sajma, uz ostale, prisustvovao je i ministar turizma Gari Cappelli koji je također ukazao na nužnost većeg povezivanja hrvatskog turizma i proizvođača, pogotovo prehrambene, građevinske i industrije namještaja.