Dolenec: Prometnicu koja se spaja Jarunsku ulicu s Jarunskim mostom nećemo realizirati
Prema nacrtu koji je na gerilski način predstavljen građanima, a iza čijeg postavljanja u kvartu stoje zasad nepoznati akteri, Jarunska ulica će tako sada imati četiri trake umjesto dvije te će se njen tok produžiti i preko raskrižja s ulicom Hrgovići, odnosno Jarunska ulica bi se trebala protezati na sjevernoj paraleli s Alejom Matije Ljubeka sve do križanja s Petrovaradinskom na zapadu.
Petrovaradinska bi, barem prema nacrtima, trebala biti proširena te bi se s njom građani spajali na Jarunski most, odnosno južnu obalu Save, donosi Jutarnji koji je objavio i fotografije plana s kvartovskih grupa.
Komentatori se slažu kako treba doći do spajanja Zagreba zapad i Novog Zagreba, ali da im se ovo ne čini zadovoljavajućim rješenjem i napominju kako ovaj projekt nije u toku s trenutnim stanjem naselja uz Jarun koja su se u međuvremenu značajno proširila.
Nezadovoljstvo građani planiraju pokazati potpisivanjem peticija i održavanjem javnih tribina – od kojih se jedna održava već sutra u organizaciji Zelene alternative – ORaH u prostorijama Mjesnog odbora Vrbani.
Podsjetimo, novoj gradskoj vlasti projekt Jarunskog mosta nije bio prioritet te je zamjenica gradonačelnika Danijela Dolenec bila kritična prema ovom planu gradnje i pružanja prometnica.
– Radi se o realizaciji Jarunskog mosta koji je izuzetno važan i tramvajske pruge te onim prometnicama sjever-jug koje su potrebne za taj spoj mosta – istaknula je Dolenec.