Dodijeljeno 245 certifikata o završenoj edukaciji za socijalnog mentora

Usluga socijalnog mentorstva bit će dostupna od 1. siječnja 2023.

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Ministar rada i socijalne politike Marin Piletić dodijelio je 245 certifikata o završenoj edukaciji za socijalnog mentora, nove usluge kojom će se osigurati stručna pomoć dugotrajno nezaposlenim i drugim osjetljivim korisnicima iz sustava socijalne skrbi.

– Cilj nam je kroz jačanje marginaliziranih skupina, izvući ih iz socijalne isključenosti u socijalnu uključenost, prvenstveno na tržište rada, rekao je Piletić prilikom uručenja certifikata o završenoj prekvalifikaciji socijalnih radnika.

Usluga će kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti obuhvatiti više od 30.000 korisnika zajamčene minimalne naknade, osoba s invaliditetom, mladih koji su korisnici ZMN-a, osoba koje su odslužile zatvorsku kaznu i mladih koji izlaze iz alternativne skrbi, dodao je.

Usluga socijalnog mentorstva bit će dostupna od 1. siječnja 2023., a riječ je o međuresornom projektu Centara za socijalnu skrb i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje kojim se po prvi puta pruža individualna usluga kako bi se ojačali marginalizirani korisnici sustava socijalne skrbi, njihove obitelji i tržište rada.

Potpredsjednica Europske komisije Dubravka Šuica rekla je kako je projekt vrijedan 100 milijuna kuna i kako je veseli da novac iz NPOO-a ne ide samo u infrastrukturu, ceste i mostove, nego i u socijalna davanja, dok se socijalna radnica u CZSS-u Zagreb – Dubrava Mirna Bušić Kulji obratila u ime polaznika edukacije te istaknula kako im je završena edukacija motivacija za aktivan rad te bolji pristup svakom korisniku kojeg će kao socijalni mentori moći usmjeriti na kvalitetniji način života.

Korisnicima će pomagati u jačanju njihovih vještina i sposobnosti u svrhu zapošljavanja i uključivanja u društvo, a Bušić Kulji objasnila je kako to znači da će kao socijalni mentori morati više sudjelovati u životu korisnika usluge tako što će ih, primjerice, konstantno provjeravati i zvati poslodavce nakon obavljenih razgovora za posao kako bi dobili informacije i s njihove strane.