Zagreb dobio novi vizualni identitet

– Rješenje artikulira identitet Zagreba kao otvorenog, vedrog i ponosnog grada, te omogućava kvalitetniju komunikaciju prema građanima i posjetiteljima – priopćili su iz Ureda gradonačelnika.
Ocjenjivački sud u sastavu Ira Payer, Nina Bačun, Tom Dorresteijn, Luka Korlaet i Luka Thumm jednoglasno je ocijenio kako pobjednički rad predstavlja strateški čvrst temelj za vizualni identitet grada, spajajući njegovu bogatu tradiciju sa suvremenim dizajnerskim pristupom. Predsjednica ocjenjivačkog suda Ira Payer naglasila je kako rješenje uspješno balansira prošlost i suvremenost te omogućava jasnu i dosljednu komunikaciju grada, prenosi N1.
Vizualni identitet je ključan za način na koji građani i posjetitelji doživljavaju grad, rekao je zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet.
– Rješenje koje smo odabrali ima potencijal jasno komunicirati emocije koje Zagrepčani osjećaju prema svom gradu: ljubav, ponos, sreću i povezanost. Slogan ‘Zagreb, volim te!’ jednostavan je, ali snažan izraz tih emocija – poručio je.