RJEŠENJA ZA GUŽVE

Bakić: Grad nije zadnjih 20 godina pratio svojom infrastrukturom rast broja vozila

Damir Bakić iz Možemo u HRT-ovom otvorenom govorio je o problemima u prometu
Zagreb: Počela 36. sjednica Gradske skupštine Patrik Macek/PIXSELL

Bakić je kazao da je sada došlo vrijeme da se krenu intenzivno rješavati problemi. Naglašava kako su se gužve u zadnje vrijeme intenzivirale.

– Mi koji upravljamo gradom željeli bi da se gužve smanje, ali pravo je pitanje zašto su te gužve. Nekoliko je razloga tome. Prvi je razlog da se fizički povećao broj automobila, trenutno je u Zagrebu registrirano automobila 460 tisuća, ali postoje i oni koji poslovno dolaze u grad, istaknuo je.

Naglašava kako grad nije zadnjih 20 godina pratio svojom infrastrukturom rast broja vozila i nije izgrađen niti jedan bitan prometni pravac.

– Nije se ulagalo u prometnu infrastrukturu. Grad je bio zapušten i podinvestiran u svakom zamislivom pogledu. I u komunalnoj i u prometnoj infrastrukturi. Jedan od razloga gužvi koji je građanima uočljiv i na koji se građani žali, to su radovi, kazao je, prenosi HRT.

Dodaje kako se godinama nije ništa radilo na prometnicama te kako je nužno protegnuti sezonu radova dok meteorološki uvjeti to dopuštaju.

Jadranski most koji će do kraja godine biti završen za vozila i tramvaje. On je bio sigurnosno pitanje, ali naglašavam kako je grad premalo ulagao i u javni promet, istaknuo je Bakić.

Bakić je naglasio kako je ova gradska vlast zatekla dug Holdinga koji je iznosio 1.1 milijarde eura, a zatečeno je 200 milijuna eura ilegalnog deficita u gradskom proračunu kojeg su odlukom bivše gradske skupštine bili dužni vraćati tijekom 5 godina.

– Mi smo došli s prvom zadaćom koja je postavljena pred nas da obnovimo grad nakon potresa i to smo učinili mnogo brže i efikasnije no što je to učinila država. Od 207 registriranih projekata poslije potresne obnove, do prije nekoliko mjeseci je završeno njih 189, rekao je.

Aktualno
Grad Zagreb