Postoji razlog

Zašto se određene boje automobila prodaju brže od drugih?

Odluka boje automobila puno je kompliciranija nego što mislite
auto prodaja automobil Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Odabir boje za mnoge je najlakši korak u kupnji novog automobila, no ova je odluka puno teža nego što mislite. Postoji razlog zašto se određene boje automobila prodaju brže od drugih.

Kada kupuju novi automobil, ljudi radije biraju svoju omiljenu boju ili biraju između dostupnih opcija. Bijeli se automobili najbrže prodaju iz nekoliko razloga.

Bijela nije uvijek bila prvi izbor kupaca, ali je s godinama postala popularna zbog svoje neutralnosti i niske cijene. Istraživanje je pokazalo da je u nekim zemljama EU-a 2001. između osam i deset posto automobila bilo bijele boje. U 2010. brojka je narasla na nešto manje od četvrtine, a do 2020. više od polovice prodanih novih vozila bilo je bijele boje, prenosi N1.

Posljednjih godina dominiraju siva, crna i bijela, ali manje šarene boje. Kupci koji nisu sigurni koju boju izabrati, najčešće biraju bijelu. Na to se odlučuju iz nekoliko razloga.

Za mnoge bijela boja predstavlja osjećaj sigurnosti i pouzdanosti. Potražnja za drugim bojama se mijenja, ali bijela boja zadržava svoju vrijednost na tržištu rabljenih automobila.

Razlog je i niža cijena, jer za kupnju većine novih bijelih modela nije potrebno dodatno plaćati osnovnu boju.

Mnogi ljudi misle da su bijela vozila elegantnija.

Prednost bijelog automobila je što lakše skriva ogrebotine i druge nepravilnosti. Zbog toga je većina kombija bijela jer vozači mogu lakše sakriti oštećenja na vozilu.

Auto - Moto
Hrvatska