VELIKO FINALE TALENTIJADE: Laura Čelak pobjednica, Roko Šašić drugi

Učenici Gimnazije Velika Gorica, svoju svestranost i nadarenost u raznim talentima prezentirali su i na poticaj nastavnice glazbene umjetnosti, Ivane Petravić, na natjecanju pod nazivom Talentijada

Učenici Gimnazije Velika Gorica, svoju svestranost i nadarenost u raznim talentima prezentirali su i na poticaj nastavnice glazbene umjetnosti, Ivane Petravić, na natjecanju pod nazivom Talentijada. Učenici drugih i trećih razreda; Ana Mihanović, 2.b; Lucija Lukanović, 2.b; Laura Čelak 3.b; i Roko Šašić, 2.b prijavili su se na online natjecanje talenata u slikanju, pisanju, plesanju i pjevanju.

-Ono što bi svako trebalo istaknuti, uz djevojke koje su iznimno talentirane u likovnom smjeru, naš Roko Šašić je plesnu točku koju smo prijavili, otplesao improvizirano u trenutku, bez ikakve pripreme i uvježbavanja- poručili su iz škole.

Svih četvero učenika prošlo je polufinalni krug glasanja te su ušli u finale i borbu za nagradna mjesta. Do 31. svibnja, publika je također svojim glasovima mogla poduprijeti svoje favorite te glasati za one najbolje. Tako je u kategoriji likovnih izričaja, prvu nagradu publike osvojila Laura Čelak. No, osim nagrade publike, Laura je ponijela i prvu nagradu stručnog žirija u svojoj kategoriji!

Također, Roko Šašić sa svojom je plesnom točkom u kategoriji video izričaja osvojio drugu nagradu stručnog žirija!

Žiri se sastojao od stručnjaka raznih područja, likovnog izričaja, plesnog, glazbenog, scenskog do onog motivatorskog. Jedan od svakako najpopularnijih članova žirija, bio je i Luka Bulić.

Sam projekt Talentijada osnovno je iniciran te koordiniran od strane pedagoginje OŠ Antuna Bauera u Vukovaru, Ivane Dragšić. Projektu, koji je pokrenut, pridružilo se još ukupno jedanaest osnovnih i srednjoškolskih škola partnera, čiji su koordinatori potaknuli učenike na stvaranje i izradu radova. Projekt je međunarodnog karaktera te je uključen, također, u eTwinning sustav vrednovanja.

Cilj projekta je potaknuti razvoj različitih vještina učenika u skladu s njihovim individualnim sposobnostima.