Ultra donijela rekorde, gosti potrošili 76,5 milijuna eura
Deveti festival ULTRA Europe, sudeći prema prvim brojkama, najuspješniji je dosad, kažu organizatori, koji se već pripremaju za jubilarni, deseti festival, piše Večernji list.
U sedam dana trajanja, ove je godine festival posjetilo 150.000 obožavatelja, iz rekordne 143 zemlje. Najviše je bilo gostiju iz Španjolske, SAD-a, Australije, Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Hrvatske, Norveške, Italije i Poljske. Bili su tu i posjetitelji iz zemalja poput Meksika, Kolumbije, Andore, Saudijske Arabije, Egipta, Kuvajta, Alžira, Paname, Portorika, Dominikanske Republike… Zabilježeno je više od 200.000 noćenja, a gosti su dolazili automobilima, autobusima, vlakovima, avionima te s više od 150 plovila. ULTRA Europe morsku flotu činilo je 10 luksuznih jahti te više od 150 jedrilica, dok je ona zračna, uz brojne redovite zračne linije, upisala i dolazak 60 privatnih aviona.
– Ni jedan festival na svijetu ne može se pohvaliti takvom glazbenom mornaricom, što je samo još jedna potvrda da su Split, Hvar, Brač i Vis te unikatni koncept festivala kao jedinstvenog destinacijskog glazbenog događanja, bili pun pogodak i pravi smjer za turističko pozicioniranje Hrvatske među mlađom svjetskom festivalskom populacijom, ističe organizator, tvrtka MPG Live, koja je od 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA Europe.
U organizaciji festivala sudjelovalo je više od 3000 ljudi, posjetitelje je zabavljalo više od 200 DJ-eva na devet pozornica u četiri grada, a festival je pratilo više od 200 akreditiranih domaćih i inozemnih novinara. Festival je prilika za promociju destinacije, a platforma društvenih mreža festivala jedna je od najvećih u ovom dijelu Europe, ističe organizator.
Tijekom festivala objavljeno je na njoj više od 3 milijuna impresija, a festival se moglo pratiti i u prijenosu uživo na Facebooku i YouTubeu, pa je tako zabilježeno gotovo 4 milijuna korisnika, s time da te brojke svaki dan rastu jer se najbolji trenuci i dalje mogu gledati na svim službenim kanalima festivala i izvođača, piše novinarka Večernjeg lista Marija Crnjak.