Najuspješnije izdanje do sada

Ultra donijela rekorde, gosti potrošili 76,5 milijuna eura

U sedam dana trajanja, ove je godine festival posjetilo 150.000 obožavatelja, iz rekordne 143 zemlje
ultra europe Zvonimir Barisin/PIXSELL

Deveti festival ULTRA Europe, sudeći prema prvim brojkama, najuspješniji je dosad, kažu organizatori, koji se već pripremaju za jubilarni, deseti festival, piše Večernji list.

U sedam dana trajanja, ove je godine festival posjetilo 150.000 obožavatelja, iz rekordne 143 zemlje. Najviše je bilo gostiju iz Španjolske, SAD-a, Australije, Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Hrvatske, Norveške, Italije i Poljske. Bili su tu i posjetitelji iz zemalja poput Meksika, Kolumbije, Andore, Saudijske Arabije, Egipta, Kuvajta, Alžira, Paname, Portorika, Dominikanske Republike… Zabilježeno je više od 200.000 noćenja, a gosti su dolazili automobilima, autobusima, vlakovima, avionima te s više od 150 plovila. ULTRA Europe morsku flotu činilo je 10 luksuznih jahti te više od 150 jedrilica, dok je ona zračna, uz brojne redovite zračne linije, upisala i dolazak 60 privatnih aviona.

– Ni jedan festival na svijetu ne može se pohvaliti takvom glazbenom mornaricom, što je samo još jedna potvrda da su Split, Hvar, Brač i Vis te unikatni koncept festivala kao jedinstvenog destinacijskog glazbenog događanja, bili pun pogodak i pravi smjer za turističko pozicioniranje Hrvatske među mlađom svjetskom festivalskom populacijom, ističe organizator, tvrtka MPG Live, koja je od 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA Europe.

U organizaciji festivala sudjelovalo je više od 3000 ljudi, posjetitelje je zabavljalo više od 200 DJ-eva na devet pozornica u četiri grada, a festival je pratilo više od 200 akreditiranih domaćih i inozemnih novinara. Festival je prilika za promociju destinacije, a platforma društvenih mreža festivala jedna je od najvećih u ovom dijelu Europe, ističe organizator.

Tijekom festivala objavljeno je na njoj više od 3 milijuna impresija, a festival se moglo pratiti i u prijenosu uživo na Facebooku i YouTubeu, pa je tako zabilježeno gotovo 4 milijuna korisnika, s time da te brojke svaki dan rastu jer se najbolji trenuci i dalje mogu gledati na svim službenim kanalima festivala i izvođača, piše novinarka Večernjeg lista Marija Crnjak.

Aktualno
Hrvatska