Trgovački lanac izazvao kaos, podignuli cijene stotina proizvoda: Reakcije se nižu, prouzročili cjenovni šok

Kako piše potrošačka udruga Halo, inspektore u svojoj objavi na Facebooku, Konzum je nakon nezapamćenog i do tada u Europi neviđenog bojkota potrošača (podsjetimo se datuma, 24. i 31.1.2025.) objavio kako “na svojim policama snižava cijene za 250 domaćih proizvoda i to od subote 1. veljače 2025.”
To je bio, navodno, njihov doprinos stabilizaciji cijena i smirivanju hrvatskog tržišta koje je doslovce eksplodiralo uslijed stalnih i značajnih poskupljenja te je ta odluka dodatno bila vezana i uz listu od 70 proizvoda kojima se ograničava cijena vladinom odlukom.
Konzum je oslobodio sve zaključane cijene, cjenovni šok
Tom prigodom, na posebnoj konferenciji za medije, Fabris Peruško, glavni izvršni direktor Fortenove grupe, rekao je: – Mi smo kroz našu maloprodajnu mrežu ponudili još dodatnih 250 proizvoda koje smo napravili u dogovoru s pedesetak hrvatskih proizvođača koju ćemo isto tako garantirat cijene da se one neće micat, mijenjat do 1. 6.
Što je rekao, nije porekao. Od jučer tako, od ponedjeljka 2.6. Konzum je oslobodio sve zaključane cijene svih 250 domaćih proizvoda i omogućio itekako vidljiva trenutna poskupljenja od 10, 15 pa čak i 20 posto, izazvavši kod potrošača cjenovni šok. Ne vjerujete? Pogledajte samo slike iz priloga.
Zato, u ovoj zaglušujućoj marketinškoj buci o akcijama i sniženjima – trajnim, privremenim, stalnim i kako ih sada sve trgovci ne nazivaju, moguće je da neka buduća ili sadašnja sniženja budu minimalna, tek koji cent, ili je zapravo bila “sidrena” cijena zaključavanjem, a sada se možebitno prikazuje kao – snižena!?!
I nije samo Konzum jedini koji podiže cijene. Sada već na dnevnoj razini mnogi trgovački lanci uredno “pripremaju svoje police za predstojeću turističku sezonu, ponovno podižući na dnevnoj razini cijene proizvoda za po 10, 20 pa i 30 eurocenti!!! “Konzum” je samo jedan od svih… Ali, trenutno, najvidljiviji, napisali su u objavi.