Tijekom posljednjeg vikenda u Hrvatskoj ostvareno više od 2 milijuna noćenja

Dodajmo kako je tijekom posljednjeg vikenda (od 14. do 16. kolovoza) u Hrvatskoj ostvareno više od 312 tisuća dolazaka i gotovo 2,2 milijuna noćenja
Turisti bezbrižno uživaju na pulskim plažama Srećko Niketić/PIXSELL

Prema prvim preliminarnim podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu kolovoza (od 1. do 16. kolovoza) ostvareno oko 1,8 milijun dolazaka i 12,9 milijuna noćenja, što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju u pogledu pokazatelja turističkih noćenja. Pritom je najviše noćenja u istom razdoblju ostvareno u Istri (3,2 milijuna noćenja), na Kvarneru (2,6 milijuna noćenja), Splitsko-dalmatinskoj (2,4 milijuna noćenja), Zadarskoj (2,3 milijuna noćenja), Šibensko-kninskoj (1 milijun noćenja), Dubrovačko-neretvanskoj (716 tisuća) i Ličko-senjskoj županiji (475 tisuća).

-Sama špica ljetne sezone je iza nas, a to su i u normalnim okolnostima prva dva vikenda u kolovozu. Međutim, razdoblje koje je pred nama nije ništa manje važno, dapače, vrlo je bitno zadržati kontinuitet i prisutnost na tržištima, posebice u kontekstu pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. Najave za ostatak kolovoza i za rujan su dobre međutim iznimno je važno da se svi i dalje ponašamo odgovorno te da se pridržavamo propisanih epidemioloških mjera jer je to u ovom trenutku osnovni preduvjet za ostvarivanje turističkog prometa u zemlji- izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

U dosadašnjem dijelu kolovoza najviše je turističkih dolazaka ostvareno s tržišta Njemačke, njih oko 392 tisuće što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 1 posto. Zatim slijedi domaće tržište s kojeg je ostvareno 294 tisuće dolazaka što predstavlja rast od 22 posto u odnosu na isti period lani, tržište Slovenije s kojeg je ostvarena 221 tisuća dolazaka, što predstavlja rast od 6 posto te tržište Poljske s kojeg je ostvareno 193 tisuće dolazaka što predstavlja rast od 9 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Nakon Poljske slijedi Češka sa 111 tisuća dolazaka (94% lanjskog rezultata) te Austrija s približno 97 tisuća dolazaka (55% lanjskog rezultata).

Gledajući po destinacijama, u dosadašnjem dijelu kolovoza najviše je dolazaka ostvareno u Rovinju, Poreču, Splitu, Medulinu, Crikvenici, Dubrovniku, Umagu, Zadru, Puli i Novalji.

 

Hrvatska
Turizam