Studenti EFZG u suradnji s Microsoftom i Adactom – praktičan CRM pilot projekt za bolja tehnička znanja i poziciju na tržištu rada
Microsoft, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Adacta jučer su predstavili prve rezultate zajedničkog projekta suradnje sa studentima diplomskog studija EFZG-a na smjeru Marketing u akademskoj godini 2017/2018. U okviru izbornog kolegija „Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)“ na 5. godini studija, Microsoft je studentima omogućio besplatan pristup sustavu Dynamics 365 Customer Engagement za vrijeme trajanja kolegija, a Adacta je operativno podržala provedbu projekta edukacije o radu u ovom programskom rješenju.
-Microsoft je oduvijek strateški opredijeljen za rad s mladim, kreativnim pojedincima i edukaciju vidi nezaobilaznom aktivnosti u dobu brzog tehnološkog rasta. Brz razvoj tehnologije, edukacija korisnika o istoj toj tehnologiji i digitalno osposobljeno tržište rada u izrazitoj su korelaciji – bez bilo kojeg od tih faktora nemoguće je cjelovito provesti digitalnu transformaciju i izgraditi kvalitetno i konkurentno digitalno društvo- rekao je Ivica Ivančić, Partner Technical Architect u Microsoftu.
Studenti su radili probnu implementaciju Dynamics 365 Customer Engagement sustava za salon ljepote. U svom radu nisu imali nikakvih ograničenja, a kako je riječ o studentima ekonomije, naglasak nije stavljen isključivo na softver, već na razvijanje potpune CRM strategije unutar poduzeća, uz podršku Dynamics 365 sustava. Uz redovnih 10 tjedana nastave, studenti su pristali i na dodatna tri tjedna nastave, tijekom kojih su dodatno utvrdili svoja znanja i vještine u upravljanju odnosima s klijentima.
Tijekom izvođenja zadatka, studenti su podijeljeni u grupe s najviše tri sudionika. Od ukupno 19 grupa studenata koje su sudjelovale na projektu, u finalnom izboru odabrane su dvije grupe koje su ispred predstavnika Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta predstavili svoja rješenja. U finale su ušle dvije grupe studentica: Ena Prpić i Lena Dorić, te Laura Arcella, Silvija Gustec i Ines Mošmondor.
-Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom. Konačni cilj je da našim studentima pružimo kvalitetno obrazovanje i već na fakultetu dobijemo stručnjake koji će moći odgovoriti na izazove današnjeg tržišta rada. Iskustvo koje su naši studenti dobili surađujući s uspješnim kompanijama poput Microsofta i Adacte je neprocjenjivo- rekao je Miroslav Mandić, docent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu nastavit će s ovakvim suradnjama i u budućnosti je proširiti i na druge kolegije.