Što se događa s ključnom avenijom? Grad gradi, HAC kasni: Hoće li Sarajevska biti gotova na vrijeme?

Na aktualnom satu Gradske skupštine pitanje o izgradnji Sarajevske ulice gradonačelniku je postavio zastupnik Mauro Sirotnjak, zanimalo ga je u kojoj je fazi realizacija projekta te ima li istine u informacijama o zastojima u izgradnji nadvožnjaka iznad Ranžirnog kolodvora, koji je ključan za puni prometni smisao ove nove zagrebačke prometnice.
Zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet potvrdio je da problemi postoje – ali ne s gradskim dijelom posla.
– Rok za dovršetak prometnice je kraj ove godine, a za tramvajsku prugu početak iduće. Ispravno ste rekli, postoji problem. Vezani smo s Hrvatskim autocestama koje moraju izvesti vijadukt iznad Ranžirnog i spoj na obilaznicu. To je zastalo jer se na javnoj nabavi za izvođača pojavila žalba i to je sad na DKOM-u. Cijeli proces stoji i sigurno će biti značajnih kašnjenja u odnosu na naše radove – rekao je Korlaet.
Javna nabava koči projekt
Grad Zagreb krajem prošle godine započeo je izgradnju punog profila Sarajevske ceste, uključujući proširenje na tri trake po smjeru, biciklističke staze, nogostupe, ali i potpuno novu tramvajsku prugu s osam stanica i okretištem, od Avenije Dubrovnik do Ranžirnog kolodvora. Ukupna vrijednost gradskog zahvata procjenjuje se na oko 25 milijuna eura, a projekt se djelomično sufinancira iz europskih sredstava.
No za spoj s obilaznicom ključan je vijadukt koji mora izgraditi HAC. Projekt je prošao javnu nabavu, ali jedna od ponuda je osporena, pa je žalba upućena Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM), gdje postupak trenutno miruje.
Korlaet ističe da će grad pokušati iznaći privremeno rješenje kako bi tramvajska pruga mogla funkcionirati bez vijadukta.
– Gledamo što napraviti s prugom, trebat će napraviti neku premosnicu ili privremeno okretište. Pruga je jako važna i dat ćemo sve od sebe da profunkcionira i prije ovog dijela za koji je zadužen HAC – zaključio je Korlaet.
Iako radovi na gradskom dijelu zahvata zasad teku prema planu, bez vijadukta Sarajevska ostaje prometno osakaćena – bez spoja prema obilaznici i punog smisla tramvajske linije koja bi trebala povezati Novi Zagreb i istočne kvartove. Hoće li DKOM riješiti spor dovoljno brzo da se kašnjenja svedu na minimum, ostaje za vidjeti.