Pročelnik za promet najavio: Srednja traka će postati izmjenjiva, ujutro će voditi prema istoku, popodne na zapad
Podsjetimo, o Centru za upravljanje prometom, podsjetimo, govori se još od 2019. godine, a Pavuna je realizaciju najavio još 2022. godine. Početkom godine najavio je kako će do kraja godine “pametnim” semaforima biti obuhvaćeno oko četvrtina križanja u Zagrebu, njih oko 136 od ukupno 500.
– Veliki je broj vozila u prometu i ne postoji čarobni štapić kojim se mogu riješiti svi prometni problemi – rekao je pročelnik Pavuna.
Na primjeru raskrižja Florijana Andrašeca i Vukovarske, ukazao je kako manjim zahvatima u prometu i sinkroniziranjem semafora na tom raskrižju ubrzava promet.
– Otok smo pomaknuli prema sjeveru te se sad automobili mogu pozicionirati u tri trake i krenuti prije – kaže Pavuna.
Kaže da su u prilagodbom semafora u Zagrebu napravili 17 posto veću protočnost prometa te da se nada povećanju na 20 posto.
– To je enormno povećanje koje utječe na Ozaljsku, Krapinsku i Selsku. Cilj je da tramvaji brže prođu Ozaljskom – kaže pročelnik.
Rekao je da je najveći izazov riješiti jutarnje gužve, no istaknuo da su za to potrebni ogromni zahvati koji zahtijevaju rješavanje imovinsko – pravne odnose.
Kao dio plana za rješenje prometnih gužvi najavio je i veliku promjenu u prometu.
– Srednja traka će postati izmjenjiva. Ujutro će srednja traka voditi prema istoku, a u popodnevnim će dvije trake će ići prema zapadu. Pripremili smo dokumentaciju – rekao je Pavuna.